Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kekasih aku si kaki clubbing

Category: By Pyromaniac
Party...party...and have fun..fuyooo..ticket plz


Clubbing..hurm..dulu aku cuba mengelak nak join...nasib baik aku ada kwn2 kira bagus gak ler...mentaliti aku berubah semenjak aku duk rumah sewa berkenalan ngan budak mamat nie yg baru balik dari belajar kat US..dia nie kira innocent..baru nak belajar2..skema sket aa budak nyer..dah start ada geng mula aa aku haru seketika...club mula2 aku masuk Passion...semua muka mentah2..tapi membe aku tu muka confident je nak masuk...ada time tu time kemaruk sampai ari weekday pun pegi..alamak...aper nak jadi...then mula la satu2 club aku explore...rum jungle,the beach,hard rock,planet hollywood, dan aku dah lupa laa.....aku tak tahan bau arak jer..iman aku kuat lagi..mungkin ada cebisan lagi yg masih protect aku....dan aku ada x gf yg suka pegi club...aku takleh nak jugde sama ada peel dia elok ker kalau layan club..tapi pepaham laa....dlm club mcm2 leh berlaku..then aku break....maybe mak bapak aku tak restu......tapi skrg aku special yg kaki clubbing..aku harap dia pandai jaga batasan dia..hurmm......

*so far aku tak masuk lagi club gay atau spesies dengan nyer aku dgr gerun kat situ
 

0 comments so far.

Something to say?