Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Party Buku

Category: By Pyromaniac

kegilaan aku makin terserlah..sejak akhir2 nie aku semkn buang tebiat..baca buku pasal politik...dulu aku layan abis..time skolah aku penah digelar awek sbgai Julies Caesar..last last dia kene bunuh gak..minah nie syok kat aku dulu..alah crite lama..cinta monkey...aku sampai sekarang masih menunggu panggilan misteri...adeh...mcm menunggu apollo balik ke bumi..hurm nasib2..atau aku nie too much expectation..then aku plak call balik..just nak dgr suara..then jawapan dia..sorry aku busy nak jumpa org..adeh..what can do dah keje kan....aku paham..no problemo
 

1 comment so far.

  1. Anonymous May 24, 2007 at 1:31 AM
    Sib baik cinta monkey kalo cinta gorilla..sapa yang susah...ad gak yang susah...haha..

    RiFza...

Something to say?