Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

PINDAH RUMAH

Category: By Pyromaniac
8 SEPTEMBER 2007
10.00 AM
BUKIT SUBANG
RUMAH COURSEMATE LAMA



Abg pyro bergambar time ezamy nak kawin dulu

Semoga kekal bahagia

Aku kalau membe mintak tolong..aku memang susah nak menolak..kecuali aku betul2 terdesak...tambahan kalau sporting dan jenis tak berkira memang la aku cepat2 ringankan tulang...membe aku nie ezamy baru kawin tak sampai setahun..entah tetiba dia kata nak pindah rumah aku pun terkejut la..dia suruh aku arrange kan lori dan manpower..aku ckp lori takde..manpower tu aku leh suruh la membe2 yg ada..time tu yg sanggup volunteer ialah Pa dan mat shah termasuk aku..aku ingat barang depa nie sikit la..rupanya biar betul..baru kawin setahun barang mcm mcm ada...plak tu besar2 bagak..tapi takper at least aku leh memantapkan lagi muscle yg ada..ha ha..org kata flexikan muscle..kesitu plak aku...nak pindah barang tu dekat 3 jam gak ...dari bukit subang ke bukit jelutong..lepas abis je punggah aku rasa..peghh lega gilee..tgh hari tu jugak melantak lauk nasi yg ada..tapi selera dah ilangkan..buat kerja berat...aku doakan pasangan nie semoga bahagia selalu sehingga ke anak cucu...

LELEPAK MINUM di DOWN TOWN CHERAS
10.00PM


Ptg tu je aku terus lentok keletihan..bangun je malam..aku rasa alamak bosan giler..ring ring la membe aku suruh melepak menghiburkan hati kat downtown..walaupun takde bende nak wat sgt sebenarnya..just nak refresh balik diri nie
 

0 comments so far.

Something to say?