Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kerja sampai ke larut malam

Category: By Pyromaniac
13 Disember 2007

Hari nie aku kerja sampai nak lebam..letih giler dow dlm sejarah..lenguh lutut2 aku nie..kekadang aku rasa aku la manager,engineer,supervisor dan buruh indon sebab semua bende aku kene wat dlm satu masa..adehh

4wDrive yg selalu aku duk lenjan

nak masuk clash bukan main seksa lagi

muka keletihan
Perancah nie la aku duk naik 10 kali sehari..tapi badan tak kurus gak mcm indon tu
ada masa aku rasa gayat gak berada di tingkat 22
View dari site aku..cuba teka
kekadang aku rasa aku makan angin lebih dari wat keje
boleh tgk view area highway ampang tu

sebelum balik malam tu aku sempat snap menara KLCC nie..lawa time malam hari..tapi sblm tu thanks kat en ijam sebab belanja aku breakfast pagi kat corus hotel tu..nyummyy sedap tu..nanti ada la rezeki kau murah tu

 

0 comments so far.

Something to say?