Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Aweks MCD

Category: By Pyromaniac

22 10 08

Aweks MCD

Waktu nie aku berpikir sejenak..entry aku yg buat sebelum nie terlalu banyak merapu..merepek tak tentu pasal..buat dalam keadaan tergesa gesa..memang aku tak nafikan jadual aku begitu
padat sekali..pergi outstation sana sini..dan kepala aku yg berserabut..membuatkan aku dah takde mood nak berblogging..bila aku membaca balik entry yg sudah..adoi..menggeleng kepala bile melihat kepada kesalahan tatabahasa..grammar.. gambar awek nie membuat kan aku sejuk seketika...aku takut gak dituduh mencuri gambar awek nie plak..org kata tangkap gambar curi..ala bukan aku posekan gambar nude pun..pyro sudah mula merepek la tue



 

0 comments so far.

Something to say?