Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Happy Hour: Karaoke

Category: By Pyromaniac
Happy Hour
Karaoke
11 01 09
Walaupun aku tak nafikan suara aku sumbang..tapi aku tak heran..ada aku peduli ke org nak kutuk ke apa..asalkan aku happy sudah..kali nie aku berkongsi kegembiraan bersama dengan membe coursemate aku time belajar dulu..org kata teman sedia berbakti dan dalam masa yg sama enjoy makanan yg ada..buffet tu..apa lagi belasah laa..sampai serak suara balik dari karaoke tu..keesokkannya demam pening kepala terlebih perah keringat tarik suara..He he he


Ini nak pergi karaoke ke makan nie
Mula2 lagu yg light2 dulu

Time ni rancak sebab lagu dancing queen

Erkk lupa lirik

Aksi peserta AF8

Apa gaya yg cuba di buat tu?



Pyro gembira sakan dapat melalak

mau cuba ker?

Kononnya dalam frame tangan le nie


 

2 comments so far.

  1. eqbalzack March 27, 2009 at 8:52 AM
    alamak! mr.pyro nyanyi lagu dancing queen ke??
  2. Mazlan A S Leanny March 29, 2009 at 10:06 PM
    sah ko akan nyanyikan lagu mysterious gals.....tapi gals tak misterious .....pyro yang mysterious chap..kui kui

Something to say?