Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Ipoh Yong Tau Foo

Category: By Pyromaniac
8 01 09
Ipoh Yong Tau Foo
Selepas saje aku pulang dari offshore..inilah masa untuk berjumpa dengan kawan dan sahabat yang tercinta..tapi masing2 mesti kata..pyro kau baru balik dari offshore kan mesti banyak duit etc..adoii..yer la pikir pasal elaun aku je la kan..abis tu aku duk kebosanan dan mabuk laut kat sana sapa yg peduli..aku tak kisah la bab belanja nie..org kata sekali sekala buat amal jariah apa salahnya kan..destinasi jalan jalan cari makan kali nie ke restoran yong tau foo yg cukup popular di pekan ampang..berdekatan dengan ampang mall..walaupun restoran cina tapi kedai ni dipenuhi dengan melayu..satu yang aku cukup suka akan masakan cina nie..sihat..dan berkhasiat..takde lemak dan bersup..aku lately nie begitu mengambil berat tentang pemakanan gara gara ramai org prihatin tentang bentuk badan aku..Mr pyro dah semakin berisi..adess..susah aku nak jumpa masakan melayu yang sihat..sapa ada idea?boleh la tunjukkan..




 

0 comments so far.

Something to say?