Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Part 5: Butterfly Farm

Category: By Pyromaniac
31 01 09
Butterfly Farm
Membe aku si lani nie yg membawa aku pergi ke sini..hobi si dia nie mengambil gambar menggunakan kamera dslr..kebetulan aku nak meronda di penang ni,dia temankan aku seharian suntuk..thx bro..di bawah ni aku letak gambar yang sempat snap di taman rama rama nie..enjoy..













































































































 

3 comments so far.

  1. hafizzuan April 11, 2009 at 3:00 PM
    dah pg dah..tp mcm xterurus je farm ni..ntah la..ke mmg mcm tu rupanya..
  2. Ad April 12, 2009 at 8:46 AM
    tetap nak cover muka kannnnn!!!!!!!
  3. Pyromaniac April 16, 2009 at 12:08 AM
    Biasa la nak maintain park mcm tu memang costly..

    Mr AD: itu memang trademark MR PYRO

Something to say?