Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Part 9: Langkawi Cable Car

Category: By Pyromaniac

05 04 09

Langkawi Cable Car

Aku dah letih nak buat entry seterusnya...biarlah kali ini picture menceritakan segalanya..moment semasa pergi ke langkawi cable car tu masih terpahat sampai sekarang..melihat kepada gabungan keindahan alam ciptaan tuhan dan juga kehebatan manusia dalam bidang kejuruteraan..satu kombinasi yg hebat..kalau boleh aku nak berulang kali naik ke atas puncak tu..mencari ketenangan yg sukar untuk di dapati pada masa kini..kalau aku frust cinta nanti..mesti tempat nie aku pergi! :)























































 

2 comments so far.

  1. Keri AlHaj June 4, 2009 at 11:52 PM
    lawa betullah pemandangan dia... tapi naik cable car ni mcm tak berapa seronoklah utk saya... gayat... hehehe... takut je kalau putus tgh jalan... hehehehehehe... gitulah saya selalu fikir.
  2. Pyromaniac June 6, 2009 at 12:57 AM
    permandangan memang superb..rasa mcm tak nak balik je duk atas tu..mula2 naik takut le juga..dah la tinggi dan berayun pulak tu..rasa lagi tinggi dari genting highland cable car..

Something to say?