Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Berbuka Puasa D IKEA

Category: By Pyromaniac

23 08 09

Berbuka Puasa di IKEA

Bulan puasa nie adalah masa terbaik aku untuk bersama dengan org yg tersayang termasuk family aku,sahabat sehidup semati dan kawan2 rapat aku..peluang sebegini aku tak akan lepaskan..dan hari ini adalah kali pertama aku berbuka puasa di luar selepas hari pertama aku bersama dengan familyku

Makanan di IKEA?bagi aku average sajala..jgn harapla nak makan buffet yg bermenukan ayam basil,meatball ikea yg special tak pun ikan salmon! yang ada pun hanyalah makanan local malay food..jadi disebabkan oleh perasaan takut kehabisan makanan..berpinggan2 makanan diusung ke meja nie..ayam 3 pinggan,kuih,nasi,bihun goreng dan bermacam lagi..apabila time berbuka puasa ..makan sedikit saja..tak larat nak perabiskan kesemuanya..perasaan time tu...hehe..malu rasa nak tutup je muka nie dengan kertas surat khabar bile time nak keluar dari pintu ikea tu..adalah org tu kata..takper aku boleh makan banyak..keh keh..




 

3 comments so far.

  1. failan September 4, 2009 at 1:47 PM
    huhu....U p weekdays ke? de table kosong ag..I p last sunday...kene Q lame lak tu
  2. failan September 4, 2009 at 1:50 PM
    eeh..second day..ari ahad l..nmpk kt pic U cam x ramai sgt org
  3. airy September 17, 2009 at 11:31 AM
    makanan ikea punya buffet sucks...tak sedap langsung....nyesal makan kat ikea....baik gi kluang station jerk uhuhhu

Something to say?