Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kisah Silamku: Kasih yg berubah

By Pyromaniac
23 10 09
Kasih yang berubah
23 10 09
Vistana Hotel
Kuantan
Kebelakangan ini aku dapat menghidu sesuatu pelik yg berlaku..kau begitu obses dan fanatik dengan dunia online mu itu! ketagih pada pic dirimu sendiri..setiap kali aku melihat folder pada komputer ku pasti akan ku lihat gambar yg pasti kau akan jadikan santapan untuk online kelak..semua kau letak dan jaja..tagged,PR,ym..dan webcam ko..untuk apa aku kurang pasti..tapi untuk menyakitkan ex rf ko itu dan dalam masa yg sama pasti menyakiti aku juga..kenapa kau sanggup merosakkan hati aku gara gara kecurangan oleh ex ko dulu..siapakah aku..sedara ex rf ko kah..dan dalam masa yg sama ko ligat berkenalan dengan membe barumu itu..kerana apa..yg pasti dalam otak benakmu itu anggap ko unsecure dengan ku dan juga mencari seseorg yg iras dengan ex rf ko dulu..kau masih lagi dihantui bayangan silam mu itu..aku masih belum berjaya untuk menghapuskan ingatan mu pada ex rf ko dulu..aku mengeluh kesah..dan aku dapat tau kau telah menjumpai RF barumu itu..seiras dan kau berjanji dengannya untuk hidup bersama bukan dengan ku..aku adalah perantara untuk kau jumpa apa yg kau idam idamkan
Vistana Ohh Vistana
-kerja..pergi site..
-beli karipap,air kelapa,keropok untuk dibawa pulang takut kelaparan
-berkaraoke di kuantan
-makan malam seafood dan air kelapa
-pergi meronda dalam shopping mall berjaya
-makan nasi lemak dan keytiew goreng di kedai kegemaran











 

1 comment so far.

  1. ceri merah November 23, 2009 at 9:36 PM
    Semua benda di dunia ini memeang akan sentiasa berubah,lumrah alam..tiada apa yang kekal kecuali DIA pencipta alam...

Something to say?