Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kisah Silamku:New Year Eve

By Pyromaniac




31 12 09
New Year Eve
Movies Marathon
Petang tu semasa aku berada dirumah abedin..abedin berbual dengan ku mcm kebiasaan..dan dia telah memberikan dua tiket kepadaku..katanya dia tak berminat dengan movies yg ditayangkan pada sekarang nie..aku grab tapi niat untuk menonton tu belum kesampaian lagi sebenarnya..entah buntu aktiviti yg perlu dilakukan pada malam ni..ramai org mengajak aku untuk celebrate new year nie tapi maaf aku ketepikan kesemua ajakan itu..bukan aku tak sudi tapi aku lagi suka bersama dengan org yg aku sayangi..
Masa untuk berdating
Walaupun berbagai perancangan didalam kepala..nak pergi melihat bunga api di dataran merdeka la,KLCC,pergi ke genting..tapi kita begitu malas untuk melakukan aktiviti yg menjadi rutin bagi kebanyakkan warga ibukota..bosan bende yg typical
Grab je ticket daripada abedin..kita pun menuju ke sunway pyramid..tertekan gara gara Q yg panjang..pilihan movies yg tak menarik..arghh kita pun memilih dua movies secara rawak!new moon dan the frog princess..aku pun tak tahu rupanya kedua dua movies tu love stories..sebagaimana yg kau dulu duk gila gilakan nak menonton movies yg romantik la..nak beli dvd di subang UJS..dan kesemuanya mesti love movies!
The Frog Princess
Cerita kartun yg diterbitkan oleh walt disney..berkisar ttg kisah seorg anak miskin bercita cita nak buka restoran kedai makan dan bersama dengan dengan putera yg menyamar..berjumpa..berkenalan dan disumpah kedua dua nya menjadi seekor katak..biasalah cerita romantik..mesti akhirnya happy ending story
NEW MOON
Cerita romantik nie sebenarnya begitu sarat bagi aku...sedih pun ada.Moments yg paling membuatkan aku arghh apabila si minah tu duk meracau..sasau duk teringatkan bf dia yg takkan muncul kembali..hidup dalam kenangan..etc...aku tak tahu nak cakap mcm mana lagi..tapi realitinya hati aku saja yg tahu!
 

0 comments so far.

Something to say?