Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kisah Silamku:Sate

By Pyromaniac
Sate Kajang
Inilah tempat dimana first date aku..masa dimana kelam kabutnya aku pada masa itu..hilang tumpuan..bukannya disebabkan kali pertama aku melihat kau tapi kerana tidak dirancang pertemuan ini..yang aku tahu selepas berborak dgn kau di dalam ym..dan terdetik hati aku untuk berjumpa...kau ckp aku nie berlagakla,busy mcm PM la..susah nak ajak jumpa la..memang aku dari dulu lagi aku kata aku tak berminat nak jumpa chatters!org baru...kerana aku lagi selesa bersama dengan membe coursemate masa belajar aku,budak rumah sewa lama aku,mastura dan adik beradik dia,family aku dan beberapa org kawan rapat aku,dan aku juga ada team hiking yg aku kenali..jadi masa aku akan sentiasa dipenuhi..dan tambahan otak aku ketika itu..nak tambah duit duit duit..kerja kerja kerja..perkara berkaitan dengan perasaan aku tolak ketepi..bukan aku tak nak tapi aku takut!risiko!siapa mahu ambil risiko..tapi aku tahu satu hari nanti bende yg takut sebeginilah perlu untuk aku tempuhi dan hadapi..itu adalah lumrah kehidupan..sebelum ini untuk blind date..arghh sorry..aku tak berminat!..sebab bagi aku single lagi mudah untuk aku bergerak ke sana sini..meneroka dunia..sampai ke kutub utara sekalipun perancangan perjalanan aku..mendaki gunung K2..meneroka Europe..menjelajah china..menikmati kehidupan safari..kerana bagi aku jika ada kesungguhan tiada bende yg mustahil..dan aku mampu merealisasikan banyak bende dlm hidup aku..menikmati keindahan alam cintaan allah ini..CINTA?aku takut jatuh cintan dan tak mampu mengawal perasaan aku!aku takut pasangan aku juga susah untuk memahami aku walaupun aku sanggup redah lautan china selatan sekalipun untuk dia..haha..ayat jiwang..tapi itu adalah hakikat diri aku..aku mengenali diri aku sendiri daripada org lain..aku tak nak jiwa aku tersiksa,menderita dan sengsara..kerana sebelum ini aku pernah kecewa...segala priority aku pada si Dia..org yg pernah aku cintai sepenuh mati..tapi apa yg berlaku..yg sorang tu dulu pernah sebulan tinggal dirumah aku tapi apabila dah senang..terus melupakan aku dan yg lain tue..arghh sarat..
Niat untuk berjumpa dengan kau pada mulanya hanyalah untuk say..HI! Hati aku begitu berat nak berjumpa tambahan tenaga pun dah kehabisan gara gara aku menyertai robotic explorace kelmarin..berkejaran ke sana sini..
TAKDIR
aku percaya pada takdir..ajal jodoh,pertemuan dan perpisahan semua di tangan tuhan..aku percaya takdir juga lah yg mempertemukan aku dengan kau di sate kajang ini
Sate Kajang
Tempat makan kegemaran aku dan kau...selepas berkenalan dan dalam istilah relationship..dalam sebulan tu pasti aku dan kau akan makan di sini..tak kisahlah sama ada di kajang sendiri..hentian rehat R&R..tak pun di damansara uptown
Menikmati sate kajang ini sama ada masa kita berdating berdua,bersama dengan mak ko,che sue..mak sedara kau..abedin sefamily..adik beradik kau..sepupu papat ko..daripada sate ayam,daging,perut dan termasuk mee goreng yg menjadi favourite..

Sudut dimana aku melihat kau ligat bersms..sepanjang masa...dahulu bagi aku kau lagi kronik bersms!

Meja dimana first date antara aku dan kau


Tempat parking dimana aku dan kau mula mula berdating
 

0 comments so far.

Something to say?