Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

My X couple dan Hati kering

Category: By Pyromaniac
aku tak tau perlu ker aku crite ttg bende niee..tapi mungkin lebih baik meluahkan..hurmm..since aku dah lost contact almost 3 bulan,my x dia sms,mintak tolong pinjam duit..mati2 aku ingat dia duk kat melaka...rupanya dia dah lama duk kat kl..kenapa dia baru time susah menghubungi aku..kenapa dulu tak penah..dia masih rindu kat aku lagi ker?atau dah buang jauh2...alasan yg basi..dia selalu mengungkapkan bende yg sama..mengejar kerjaya...aku..selama aku ngan dia...semasa belajar..kerja..aku tak penah melupakan tanggungjawab pada dia..time dia ngan aku takde duit..sanggup aku masak nasi utk dia ...bawak bekal..aku terharu tgk dia susah..cuba nak membantu..sanggup aku berkorban masa ,tenaga dan wang ringgit utk dia....tapi skrg..hurmm..aku bukan mengungkit tapi pikir la pada org yg telah mengambil berat selama niee....manusia cepat sgt berubah...tapi aku dah ready dan msak dgn perangai org cam tu..hati aku dah kering dahh...life must go on..bende tu org selalu kata..
 

1 comment so far.

  1. Anonymous May 26, 2007 at 3:03 PM
    Dia tak ikhlas laa tu..kalo ikhlas dia tak buat cam tu...so utk apa menghambakan diri pada org yg tak ikhlas...so think before u do...

    Rifza..

Something to say?