Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Stay health and FIT

Category: By Pyromaniac
Dlm sebulan nie aku tgh crash diet..makan nasi kunyah berpuluh kali...dulu 5 senduk nasi skrg nie sesenduk nasi jer..kalau makan kat kedai nasi campur kayala makcik tu tiap2 kalau aku wat cam tu...
nie disebabkan gara2 berat badan aku dah naik over 65kg..peghh rungsing aku...tak maintain fit cam dulu...

Apa plan aku skrg:-

1)Selalu aku paksa membe kamching aku Bokpa,jogging tiap2 petang...aku yakinkan dia...kalau dia nak keje oil and gas,naik turun tangga platform kene stay maintain health and fit cam aku...hahah..at least ada gak teman aku jogging petang kat tasik titiwangsa dan tasik perdana.tapi aku bengangnyer...ada setengah mamat kat situ lari peghhh baju basah kuyup mcm baru lepas mandi..stamina tinggi tu..huhuhuh..ok la aku nak kejar ketahap tu...

2)Bilik aku skrg nie ada la satu dumbell,and mesin AB king pro,dan alat exercise kecik2..tapi aku dah guna 100 kali pun cam tak effective jer...apa exercise aku nak wat lagi...pening daa

3)kalau nak main futsal ker atau badminton,tenis..kene ada geng..tu yg payah tu...dulu aku duk rumah sewa lehla main badminton sampai lebam2..tapi skrg nie semua dah berbini nak ajak pun susah....patut la lelaki dah kawin semua boroi....apa daa

tunggu bulan 5 nie kot..maybe aku join gym balik..tak sabar dowwww.................

makan pun kene control..bab paling payah..tambahan masakan mak aku paling sedap kat dunia bagi aku...org ckp jgn minum air manis...mcm mcm petua laa..kene guna steroid la...takper la start slow2.....


continue
 

2 comments so far.

  1. Mr K April 13, 2007 at 11:40 AM
    This comment has been removed by a blog administrator.
  2. Anonymous April 22, 2007 at 12:03 PM
    main la skuash beb... baru ko rasa fit bila kejar bola tu.. baru la peluh mencurah-curah.. main sorang pun ok..

Something to say?