Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

MY ex girlfriend

Category: By Pyromaniac
Mlm nie memang aku tak dpt tidor..hurm dgr lagu tetiba teringat kisah lama aku..tambahan dgn kebetulan membe aku kawin dgn bekas girlfriend dia..mungkin kah aku mcm dia..cinta lama berulang kembali....aku confius,celaru...dgn kehidupan ini..dia adalah merupakan my first lover
org penang...tetapi mungkin aku bersalah..membuat keputusan terburu2 minta perpisahan dengan alasan mengejar impian..tapi realiti..impian entah kemana..sedih juga..walaupun aku kekdg berpura2 gembira..mula aku tidak merasa apa..tapi selepas setahun,2 tahun,3 tahun perpisahan..hatiku semakin pedih..kerana dia adalah CINTA ku yg pertama...aku hanya berharap pada takdir..mungkin jodohku hanya ditakdirkan utk dia...apakah takdirku memang begini.......rindu dan pedih mengingat kenangan lalu.....continue
 

6 comments so far.

  1. Anonymous March 28, 2007 at 5:14 AM
    Takpe la pyro...atleast ko ada kengkawan cam ktrg ni.kalau ada jodoh dgn ex nko tu tak kan lari gunung dikejar.
  2. -kEn- March 28, 2007 at 2:54 PM
    kwn je dgn kamal tu
  3. Anonymous March 29, 2007 at 8:09 PM
    aiyo pyro...jgn ko denga pondan2 kat luar tu.go outside, met nice girls & enjoy urself...u will find love where u least expected.
  4. Asmadi March 30, 2007 at 9:50 AM
    ni laa orang kata jodoh kalau kuat akan terus bersama gak ..insya allah kalau dia ex gf kau adalah takdir terima !!!!

    good luck !!aku suka snorkling gak..pulau perhentian dan langkawi baru sempat pi!
  5. -kEn- March 30, 2007 at 12:21 PM
    jodoh takkan ke mana...kot2 jodoh di depan mata sedangkan susah2 cari yg jauh2....
  6. Anonymous May 26, 2007 at 2:52 PM
    CINTA TAK SEMESTINYA BERSATU...

    Rifza...

Something to say?