Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

BOLA BOLA BOLA

Category: By Pyromaniac
Pagi nie aku dek layan ngan membe aku bengongboy..haha..masyuk gak time tu...sesambil layan bola UEFA cup AC milan vs Liverpool...yg aku hangin sangat nie apasal la liverpool main mcm ayam sgt..hahaha...sapa tak bengang...wat penah aku menanti sampai kul 5 pagi..tapi yg paling syiokk kes nie la...Manchester U nak dtg malaysia..yeah..pendapat pakcik la..wat per ko nak wasting money nak ajak depa tu dtg sini...kata seorang menteri ...sebagai ole ole utk tahun kemerdekaan negara...apa kejadah tu...bayangkan Malaysia team vs Man Uni...perlawanan ari tu pun sebelum nie malaysia kene belaasah 6-0..wei celebrate apa malaysia merdeka ..kalau malaysia masih lagi main takuk lama..dan kene belasah ngan mat saleh kononnya org besar.bekas penjaga negara ini...wat malu jer...time tu plak dlm stadium mesti semua pakai baju red devil...adeh semangat negara apa tu..tak kisah la itu just hiburan..tapi tak malu ker kita ketawakan team sendiri...adeh...dan tak pasal FAM kene gantung...ranking jatuh..lain la buat team perlawanan..antara Man United vs Chelsea ker kat sini..baru seimbang komposisi penonton...MENGARUT SAJALAH...ajak team gempak nak belasah team malaysia...kerdil nie...

sesambil aku wat blog nie aku terima panggilan dari someone

WAH rasa dunia nie aku yg punya..sampai cam tu sekali tu
 

3 comments so far.

  1. All Blog Spots May 24, 2007 at 12:32 PM
    nice blog
  2. Anonymous May 24, 2007 at 11:20 PM
    Sekurang-kurangnya bagilah Malaysia lawan MU tuh...tiada salahnya...tapi kalo nak kaitkan dgn kemedekaan I think its not suitable lah..Just a game..thats all...Give MU fans a chance to see their lovely team..
  3. Mahar May 24, 2007 at 11:42 PM
    pyro!!!aku da ada blog ni.check it out k.:)

Something to say?