Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Keje...keje...dan keje

Category: By Pyromaniac
Kul 12.16 am..aku tetiba di kejutkan oleh someone..eh sejak biler dia masuk ym nie...dia nie special bagi aku laa...aku perasan dia nie keje 24 hr..start kul 6 pagi sampai kul 10 malam....dan aku perasan perubahan mendadak ke atas budak nie...aku pun kesian gak..cara dia chat aku tau dia takde mood..just nak pikir biler masa leh terlelap..itulah dia penangan letih sebab keje...ha ha ..aku cuba berborak pasal bende serius..dan akhirnya..aku memperbodohkan diri aku sendiri dia wat tak layan..uhuhu...nasib baik aku tak wat lawak bodoh..tak psal2 kene hambur..gaduh satu generasi...topic yg bosan2 nie terutama relationship tak payah le sebut..ttg kwn2 dia ker.keje dia ker...adehh...aku dulu kerap gak lepak ngan dia niee....memang happy abis..dia nie happy go lucky..senang suka...tapi..semenjak nie nak jumpa adehh...dan aku tak perlu la...cuba ingin dptkan perhatian dari dia..dulu dia kerap gak la..bertanya khabar...tetiba lesap begitu saja....alah aku pun tak kisah la..sgt...nak ambik tau pasal aku ker tak nak..terpulang.....

dan aku pasti dia akan begini selama 2 atau 3 bulan lagi...nak ajak sapa yer tgk wayang ngan aku nanti.........biasa la life kan......tak semestinya indah...hidup nie...sekadar lepak kedai mamak minum teh tarik ...lepas tu pegi keje..itu saja..routine...yg lain tu hanya sampingan....dan kita juga tak boleh membaca pemikiran org lain termasuk memaksa dia mengikuti apa yang kita kehendaki.......Otak nie la anugerah paling berharga...biler mana...takde org leh control otak kita nie..nak minum teh tarik sat...cont..

** badan aku masih lagi sengal2 sebab jatuh katil...rasa nak peluk seseorang jer
 

1 comment so far.

  1. Anonymous May 26, 2007 at 3:09 PM
    Ada orang gile keje..ada orang biasa2 je keje..ada orang malas keje...keje keje keje..byk jenis keje...keje juga ada halal haram ..keje yang akan dipersoalkan hari esok...keje keje keje...so bekerjalah untuk diri sendiri dan org tersayang...Tengok keje mana yg boleh mana yang tidak..coz nowdays...keje yang pelikpun dianggap tak pelik..so think before u work..keje keje keje..

    Rifza..

Something to say?