Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tanjung Harapan

Category: By Pyromaniac
Malam jumaat adalah kebiasaan bagi aku utk lepak ngan geng2 belajar aku..dorang la membe sejati..tidor,makan,susah skali nak abiskan pengajian kat UM dulu...bertungkus lumus..menghabiskan course yg paling susah...dan ari mlm nie adalah kebiasaan aku lepak ngan membe2 kat Tanjung harapan klang...Intro dulu dlm geng aku ada 5 org...aku...bokpa,mat shah,awie dan ezamy..entah cam ner..membe kita org ezamy tu terkawin..adehh..blum apa apa lagi dah berbini...jadi secara spontan...hubungan kitaorg tak sekerap dulu laa..takleh layan bachelor party cam biasa laa..dah berbini...membe aku mat shah nie mcm mana leh tersesat keje kat kilang pharmaceutical..di klang..position sebagai production engineer....bunyi cam gah..tapi kesian dia keje mcm kuli batak....semua kene kawal...manpower dan production...
Rumah dia duduk kat klang tu memang sadis....mcm rumah zaman P ramlee dulu...ada 4 bilik..share tandas yg sama dan dapor....penghuni dia termasuk la indon,awek,bangla dan membe aku nie...world citizen di klang kata kan..hehe....

Tanjung harapan adalah tempat favourite aku nak lari dari kesibukkan kota...paling dekat dgn laut dari KL...situ leh nampak suasana north port...lampu kapal..air laut yg tenang..tapi busuk...dan disitu jugak ada medan ikan bakar yg sedap gak aaa...di situ jugak aku selalu dating..ngan x lover aku....udah la kenang bende yg lepas..

Mcm biasa topic kalau duduk berempat...selalu jadi mangsa ..adalah salah sorang kwn..department...nama dia osman la..mamak sket budak nie...dia nie sasaran hentaman bebdk nie..bukan kita org tak suka ngan dia nie..tapi perangai dia menjengkelkan...terutama..suka ckp besar,menumpang kerja org..sapa tak bengang hasil keje kau kene ciplak dek org lain......mamat nie dulu baik la bagi aku...tapi kita selalu ingat pepatah...kejahatan yang dilakukan oleh manusia kekal dalam ingatan hingga bila bila, manakala kebaikan biasanya di tanam bersama tulang belulang org berkenaan...kesian kwn aku osman tu...diri dia tak abis2 diperkatakan sampai nak naik muak aku rasa.....

malam nie aku melayan perasaan sorang2..sebenar sblm aku plan nak pi klang nie...aku nak jumpa someone special...tapi dia mcm sebolehnya nak mengelak berjumpa dgn ku...aku sendiri mengofferkan pegi drive ker sana..dia dah letih..then semua niat aku terbantut..termasuk hati aku jugak....
 

0 comments so far.

Something to say?