Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

STD dan keseronokan 10 minute ..paling koman

Category: By Pyromaniac
Time aku buat blog nie...aku baru balik lepak ngan kawan aku seorang doktor...dari melaka...bincang punya bincang...status dia nie dah kawin..close buddy giler...aku ngan dia satu family ngam habis..dia penah pegi vacation ngan family aku..mcm dah sedara aku..tetiba dia plak kawin ngan doktor jugak aa..biasa la doktor...masa 24 jam kat hospital..so sapa lagi nak jaga kalau bukan bini..hubungan aku ngan dia biler married semua nyer terbatas..tetiba jer ada peluang nak lepak..then kedai mamak kat area rumah la jadi mangsa....cerita punya la cerita..sampai bergelas teh tarik dah abis...tertiba tersentuh bab paling sensitif....tak tau cam ner semena2 tersentuh bab nie...dia duk ralik...atau asyik crite bab patient dia...tetiba terkeluar isu.....

STD atau singkatan bagi Sexually Transmitted Diseases ..patient terbaru dia

tetiba tersedak aku...crite nie memang menarik compare ngan crite...accident pecah kepala laa..bedah mayat la..dah etc... perut terburai

Kes nye cam nie...kawan aku nie si doktor...memulakan crite...dia ada sorang patient...anak org kaya..tergolong dlm golongan yg hebat....tapi malangnye akhlak memang rosak...kaki disco...kaki seks..semua club kat KL dia layan...tiap tiap hari tukar pasangan..mentang2 anak org kaya....dia nie kalau projek ada time tak suka pakai protection..main tibai jer...dan satu bende yg pesakit nie layan seks sejenis..main anal...oral seks...semua dia nak try...tapi selalunya awan tak sentiasa cerah....memang dikatakan dia terselamat dari seks dengan perempuan..tapi dia terjangkit sejenis penyakit siflis dan hepititis,gara2 hubungan sonsang dengan..dgn si GAY nie...pepaham jer la gay nie kalau main mana leh sorang....bertukar tukar pasangan.....kalau boleh satu room dlm chatting dia nak try..main


Kawan aku doktor nie jugak ada ckp...kissing iaitu air liur juga ada risiko tersebar nye hepititis...dan oral seks adeh..sudah tentu...potensi siflis...kalau sperm org tu ada AIDS atau lendiran wanita tu ada AIDS lagi parah kalau dorang duk telan...

Kawan aku nie duk recommend cara paling baik....monogamus couple.....atau paling bagus kahwin

Dia ada listkan penyakit2 yg tersebar melalui hubungan seks

1) Bacteria Vaginosis
2)Chlamydia and LGV
3)Gonorrhea
4)Hepatitis
5)Herpes...paling sukar nak sembuh...virus nie
6)HPV
7)PID
8)Syphilis
9)Trichomoniasis

Dulu jugak aku penah meet someone.dah lama dah tahun 2006....my friends...seorang chinese,tapi fasih ckp melayu..aku ingat dia melayu dulu..tapi tiba2 dlm kereta dia ada patung buddha..terkejut gak wak nie....dulu dia bangga giler...kata aku la raja dunia...semua perempuan di brickfield kenal aku..siam,myanmar,vietnam,indon dan etc lum masuk lagi pondan mak nyah kenal dia....last last tup tup dia kene siflis..tu pun dia kata ringan ngan awek tu..adehh....dia cerita kat aku ngan penuh kengerian...konek bernanah....dlm saluran anu pecah...gerun aku mendengar nyer...dan dikatakan virus nie tetap ada dlm body even dah makan ubat...virus biasa la...sifat dia berbeza....ngan bacteria..

Tetiba aku terdetik..selamat tak diri aku nie..dan aku baru terlintas....aku penah menjalani ujian darah dan full medical check up..mana2 ler tau tgh makan bekas dorang ker...nampak sgt aku dungu...time aku nak start keje dululah......tapi rungsing plak dengar crite gerun nie.....dan aku pasti kebykkan org..mengabaikan topic..mcm nie...dan kita kene beringat keseronokan 10 minute membawa bencana utk seumur hidup....aku pun bukan la baik sgt...tapi aku rasa patut aku share bende nie ngan kawan2 aku...

Topic nie sensitif utk org tertentu...dan kalau ada nak tahu istilah medical tanya la kawan aku tu...yg aku tau..hanya lahh...wildcat.....
 

1 comment so far.

  1. Anonymous May 27, 2007 at 10:32 PM
    Salam...ermmm entry yg ditunggu-tunggu...sokong benar di highlight kan benda nih..biar yang tak sedar tuh akan sedar diri sikit....jauhi benda2 maksiat...dan kembali kepada yang hak...Memang sensitif bagi sesetengah orang tapi yang benar patut dijelaskan kebenarannya supaya dapat menyelamatkan orang2 yg terdorong untuk melakukannya...and you've done it..appreciate a lot..
    Bagi yang sesat kembalilah kepangkal jalan..masih ada masa..sedarilah akibat-akibat yang akan dihadapi bila engkar perintah tuhan...

    RIFZA....

Something to say?