Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Life is a journey not a destination

Category: By Pyromaniac
Petang ini...tgh2 lepak...otak sebelah kanan... aku terpikir..terdetik...tersentak...aku nie sometime...somehow...aku ada sikit sifat..cemburu... freaky...psycho..blah2 etc..terutama biler aku ada special relationship with someone...mungkin bende tu normal...tapi aku pelik biler mengalami situasi tu...kalau aku sayang org tu..aku mungkin terlalu sayang dan mungkin bende nie menakutkan bagi org tertentu....dan aku rasa aku perlu move on....daripada menunggu bende yg belum pasti...maybe aku harap nie adalah last blog aku bercerita ttg special relationship..etc..blah2...

Dalam minggu nie entah mcm mana aku terima panggilan...terlalu byk..yg nak bina special relationship la...maybe aku time dulu tu ada sedikit crisis dgn my lover...so ramai nak cucuk jarum a..

Tapi bagi aku semua nye bende sama akan berulang..after 6 month ..your new lover..boring ngan ko..dan paling worse kau kene dump.....

aku ada terima call dari someone,aku gelarkan dia A.J...dia nie anak org kaya..tun tan sri..tapi aku not interested ngan dia..kenapa??...aku nie special abg yg ke 100 kot bagi dia...yeah dia still boleh flirt ngan org lain...kenapa dia takut nak ambik risk..atau rasa unsecure..dan sama dgn kebykkan...org yg call aku...status aku adalah "special"...tapi entah ke berapa....ada la jugak nak fun ngan aku ...but sorry to say..aku tak interested...even nak jumpa pun...bukan jual mahal..wasting ur time saja....aku nak build long term relationship...walaupun one day aku tau mungkin aku ditakdirkan single...

Bagi aku....prinsip aku.....kalau aku suka org tu..dia adalah yang

PERTAMA dalam diri aku..(special priority lah)

..dan kau juga mesti anggap aku mcm tu...aku tak suka diri aku di share dan termasuk person yg aku sayang tu.....and again (aku mcm berangan di siang hari)

Hubungan aku ngan my lover

semenjak kebelakangan nie aku dpt rasakan dia semakin bosan ngan aku..ym,call dan sms pun jarang..yeah..aku dapat baca pemikiran org...even dulu aku belajar la sesikit subject psychiatry....walaupun dia tak meluahkan dia bosan ngan cara aku..tapi aku dpt rasakan la....

selama nie aku rasa aku dah buat terbaik mungkin utk selamatkan perhubungan ini...tapi kekdg ada limit jugak kan...skrg aku biar jer la pada takdir....jgn sampai tahap aku dah tawar hati sudah la....nak kira bukan salah aku la...aku dah buat yg terbaik....sapa tak terasa beb...sebusy...CEO pun ada masa utk lover dia....aku sendiri pun sanggup nak pegi sana lepak ngan dia...salah ker aku nak pi jumpa dia....dan aku terpikir..aku nie priority ke berapa..kalo aku ada game futsal ker..aku sanggup cancel semata2 nak jumpa dia..come on aa..nak seribu daya..tak nak seribu dalih...lagipun bukan nyer nak jumpa tiap2 hari...sebulan sekali pun ok...10 minutes pun memadai..aku sanggup drive pi sana...dan kalo tak dpt jumpa pun masuk la ym...tu la cara aku dpt borak..share apa2..kalo tak nak borak topic yg bosan..aku leh tukar topic..jgn nak main terus blah jer...dan aku terasa biler dia sanggup lagi masuk mirc daripada berborak ngan aku kat ym....aku nie bosan sgt ker bagi dia....malas la pikir sgt....dia duk bergembira..aku plak makan hati.......skrg nie aku tunggu jer dia buat sesuatu.....utk hubungan nie.... sengsara beb dekat sebulan...mcm nak giler aku dibuat nyer..ramai suruh aku naugthy..pasang spare part..at least ko tak rasa..tension....BEB itu bukan cara aku...aku stick pada sorang jer..dia jer.... dan skrg nie ikut dia la nak ajak lepak ker...nak call ker...nak sms ker....ikut dia la...serabut lama2...aku dah sampai tahap tu dah..malas nak cari pasal dan gaduh...dan aku pun malas ulang bende sama ckp kat dia...biarlah aku tulis kat sini...at least aku lega..kalo bincang pasal bende nie mau aku gaduh lagi.....

Sekarang life aku happy....ada kawan2 yg supportive....leh huru hara..layan futsal...pegi climbing...borak kedai kopi...bincang ttg nak kaya..fishing..,aku ada big family...and bonus kalau ada lover yg understanding...(berangan lagi)

Lepas nie tiada lagi blog pasal special relationship...stop talk about it......
 

0 comments so far.

Something to say?