Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Congrat jgn pandang belakang..movies

Category: By Pyromaniac
ahad sebenar time aku tidor bgn lewat....sambil kemas baju.buat apa patut..tapi tetiba kul 11.30 pagi kwn aku sms

wan:wei jom lepak2 mana..dtg ler

aku:kau belanja aku set jer...tunggu aku bersiap

wan:ok

Aku jumpa membe aku kul 1.30..aku dah lama tak jumpa dia dkt 5 bulan sudah...membe housemate aku...serba salah aku kalau asyik menolak jer pelawaan dia..nanti dia kata aku jual mahal lak...aku kwn nie tak nak lost contact...sapa la kita idup tanpa kwn kat dunia nie...tul tak

aku mcm biasa la nak save budget tumpang la kete kwn aku gen 2....sepanjang drive dia byk crite ttg keje dia...A-Z...aku layan jer la

then tetiba dtg idea..dia nak tgk crite jgn pandang belakang...aku kata set jer...org belanja..huhuuh....

Crite nie...hurm jln cerita Ok menarik....kwn aku ckp penah menyaksikan sendiri peristiwa buang hantu tu...memang jln crite dia tak nampak cam reka2 sgt laa....tapi satu jer komen...kenapa hantu melayu perlu sama dgn hantu jepun...JUn ONn....buat la hantu tu mcm tak nampak secara detail..just bayang2..aku rasa lagi seram...huhu..so far crite hantu paling ok setakat ini.....walaupun dlm wayang tu ramai gelak tgk hantu..haha tak paham aku termasuk kwn aku gelak sama..ingat senario ka

sesapa tau makanan paling sedap di PJ...mana lagi restoran murni..laa...dengan nama menu dia pelik ...dan customer plak penuh satu deretan kedai..wow.....last sekali aku order nasi goreng chicken chop...penuh plate...full perut aku time tu.....thanks wan pasal belanja lagi..hehe


malam tu plak cam biasa la MAN UNI champion EPL..org dah tau da...tapi nie official punya


cont...
 

1 comment so far.

  1. Mr K May 8, 2007 at 12:56 AM
    penah try kote arami/kotedalammee?

Something to say?