Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

SPIDERMAN & date with my ex lover

Category: By Pyromaniac
Prolog spiderman

Penangan spiderman memang hebat....aku ngan ex aku mencari tiket mula2 dekat One utama..fully booked...ada pun kul 12..giler apa..then pegi la dekat GSC selayang..fully booked gak..tapi kene gamble dtg balik kul 8.45..tunggu punya pasal...nasib baik ada 2 tiket....
So far spiderman nie more lebih byk gaduh2,musuh pun ramai ada sandman,spiderman itam dan apa sorang lagi tu..ha goblin ...crite memang menarik ,dlm cinema tu penuh ngan bebudak....aduh haru biru jadi..berbanding ngan local version..aku bukan nak kutuk la CICAK man...ending cicak man ok...dan background canggih..tapi pelakon dia tolon laa...yusry tu out..mana pandai belakon mamat tu...dan crite yg cam tu jadi versi lawak..mungkin audience dia budak2 kot...serius la sket...

it wasnt a good idea,biler aku tgk crite spiderman ngan ex lover aku..crite nie byk sangat emosi dan tentang relationship..mungkin crite happy lwak ok la tgk ngan ex loverkan..tak tension sgt aku.....aku takut aku jer tak leh cover...tapi aku slow2.....tambahan aku nie just abg dia jer no more....aku pun baru break kemarin...dan bersedia untuk menerima status in bracket 'abg dia'..gelaran baru....

byk petikan dlm movies tu buat aku tersentak..dan buat aku a little bit emosi

"u dont understand how i feel,peter' oleh mary Jane

time tu mary jane sedih sgt kot sebab spiderman konon tau apa masalah yg dihadapi oleh mary...cam kes aku kot..its complicated...ingat senang ker nak main tukar2 status nie dari lover just jadi abg dia..aduh lain tu..dia tak feel kot...takleh salahkan my ex..mungkin aku jer anggap bende tu serius....aku rasa serba salah la..kalau aku just abg dia..nak pegang pun takut..nak borak pun tak lancar mcm dulu..takutkan kacau privacy...personal matter....at least.i need somebody who care's about me dan aku plak ambik care ttg dia,boleh hug and kiss,share bende yg personal...bkn goin to bed pun....

'kalau goin to bed itu bonus' just kiddin

continue ttg crite spidey 2...

aku suka biler peter tu jadi romeo semcm....lepas kene jadi spidey hitam...passionate....wow...dia dance tu aku suka...sebelum nie mamat skema jadi make over..huhuuh

Petikan yg buat aku tersentak jugak

biler mary jane tu mintak break dari peter kat atas jambatan...cam bende tu terkena kat aku..aku tergamam..tak tau nak ckp apa...biler my ex nak mintak cam tu dulu kata aku just abg dia,dan skrg sedang dia tgk wayang kat sebelah aku..terdiam aku sesambil aku pandang dia...aku saja mengalami bende tu...sakit dengar ayat tu...damn.....aku tahu bende tu bagi setgh org aalaahh hanya plot cerita jer.....

dan last skali biler lagu terakhir ending crite tu

AKU dah serik nak falling in love.blah blah lagu dia...hurm mungkin aku nie tak leh ada lover kot.....takpe la

so far aku enjoy ngan ex lover aku...maybe emosi sket sebab baru break...ambik masa nak recover......dan time tu maybe/may not aku terima status sebagai abg...ambik masa utk healing.....dan aku tau skrg nie aku nie SINGLE and ALONE........damn i hate status tu....

Aku nak date lagi dgn org baru?ohwwww no way....serik giler ...dah stop searching...

nak date pun maybe ngan ex lover but a new status laa...just abg dia
 

1 comment so far.

  1. Anonymous May 6, 2007 at 1:17 PM
    pegila dating


    i anggap u as my friend, dunno u

Something to say?