Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

BAD DAY

Category: By Pyromaniac
FRIDAY 4 MAY 2007 1120am....yahoo messenger


ari nie hari paling sedih buat aku..my lover minta break dan ayat manis kita stop hubungan cam nie....sejak 3 hari dia menyepi...dan kul 11.15 aku baru mendapat kata putus dari nyer dari ym....nak berubah kata dia...berat hati nak menerima...tapi aku kene face the realiti..kehidupan kita kene lalui pahit,derita,blah2 walaupun bende tu sakit....melafazkan memang senang daripada pihak yg menerima..aku dlm 3 hari mcm org giler jadinyer...semua bende aku buat tak jadi...meracau..dan semua org penah mengalaminyer..tak perlu aku ceritakan disini...aku bukan mat jiwang..tapi kita manusia...

ayat yg dia tulis tu..begitu menakutkan aku..alasan nye itu menikam aku..aduh..apakah salah dan silapku selama ini...mungkin keadaan di takdirkan begitu....perbualan aku ngan dia berakhir kul 11.25...dia nak tidor katanya..dan satu kata akhir dia..aku nie just sebagai abg dia....takde special...alasaan sama yg dibagi oleh x aku..trauma mendengarnyer...

dan AKU masih terpinga2 mencari sebab....dan aku belum bersedia utk menerima semua ini


Terpangu pangu


Dan realitinye aku kene start hidup baru.....kenangan terindah di genting,bukit belanda,dan Bukit tinggi...aku kene pack kan dlm kamus hidup aku....memulakan diari yg baru.....tak tau la...aku berkecamuk..tapi aku sudah dpt tahu apa berlaku seterusnya.....


Semakin lama..semakin hilang org yg pernah kita sayangi.....dan akhirnya LUPA.....samaada dia ataupun aku


*aku sedikit emosi time nie....
 

0 comments so far.

Something to say?