Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Mencari Cinta Sejati?

Category: By Pyromaniac
Beberapa hari yg lepas aku telah berborak dgn kwn aku..menceritakan ttg msalah cinta dia.aku nie Dr LOve ker?sedangkan aku dlm 2 minggu kebelakangan ini menghadapi masalah serius dlm perhubungan....perhubungan mcm semakin retak....back to kwn aku punya crite....aku nie tak kisah la dlm berkawan....tapi kwn aku nie pelik sket dia nie Biseks...so far aku berkwan..status seks tu hak individu as long kau tak kacau aku...dulu dia nie ada awek cun yg boleh tahan..aku pun cemburu....hubungan mereka cukup lama dgn x gf dia.....5 tahun semenjak dari matrik lagi...mereka putus..sebab kwn aku nie belum bersedia lagi...perpisahan begitu sedih la...buat mereka..dekat 5 tahun melekat dan bersama...then...kwn aku nie mula bertukar selera dia bercouple dgn laki....idea mungkin pelik..tapi realiti...so far skrg nie dia sudah ada 4 org couple...dan last skali couple dari kajang....
dia start bercerita kat aku....couple sejenis nie paling tahan pun 5 bulan saja...lepas tu..masing2 bawak diri...membe aku kata mula2 couple semua nyer indah...call tiap2 hari,ym tiap2 hari,jumpa pun kerap...dan dlm kebelakangan ini semua berubah..selalu sgt bergaduh...membe aku cuba mempertahankan perhubungan ini..tapi pihak sebelah lagi buat do No sahaja....mcm tiada apa berlaku...ayat dari bf dia...semua bende tak kene..apa dia nak lagi..membe aku tu just nak tegur dan britau...bukan marah pun dan dia cemburu..standard la org bercinta...element cemburu dan curiga mesti ada..tapi kene pandai control suasana la......membe aku tu mengharap pada takdir.... dlm kes ini aku hanya menjadi pendengar setia...dan aku terpikir...mungkin kah cinta sejati wujud dlm golongan org mcm nie..sebab berdasarkan pemerhatian aku golongan nie couple pun sekejap jer..dan masing2 cuba mempertahankan EGO dan tidak ada unsur bertolak ansur..kesian gak kat membe aku nie...dia cukup syg pada couple dia dari kajang tu...sometime dia nampak nakal sket..tapi aku tgk dia tak penah curang lagi so far...kesian dia syok sorang2....hurm..aku pun tak dpt menolong membe aku tu...aku just ckp banyakkan bersabar....ada petunjuk satu hari nanti

*kisah nie memang sensitif bagi golongan tertentu...tapi aku just menceritakan kisah kwn aku tu....orait..any komen atau nak solve msalah problem kwn aku leh drop ur suggestion la
 

0 comments so far.

Something to say?