Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Party and nothing else

Category: By Pyromaniac

Sejak akhir2 nie aku bosan gile..since aku punya (couple/aku yg perasan status tu kot) busy semcm...sibuk keje 24 hr...lepas tu masa dia plak nak bahagikan utk family,kwn2 dia,kwn2 baru mirc dan baca paper,etc dan sebagainya..kesian dia dan kesian jugak aku..tak leh nak paksa keluar kan...dia sibuk sehingga takde masa nak sms,ym atau call..huhuhu...(so sesapa leh sms aku skrg..wkaka)...takkan nak paksa..nie semua...aku paham sgt org busy..sebab aku pun penah mengalaminye...aku jer yg takut.insecure..mungkin aku bertepuk sebelah tangan....aku tak kisah call dia,sms dia atau ym dia kerana aku masih sayangkan dirinya..sebenar aku sengal...semenjak ini...aku bagi kebebasan 101%...dan aku tak suka kongkong...tapi aku amat memerlukan kejujuran..aku tak kisah kau ada scandal ker atau hati kau sudah berpaut kepada insan yg lain..kerana manusia sentiasa melihat kepada keindahan..walaupun di depan mata lebih baik..tapi bende kecik kesalahan sebesar kuman jugak yg nampak..bende tu boleh dibaiki...dikompromi..mana ada org perfect yg sebagai mana kita nak..cari la sebillion tahun pun...ada setengah org mengomel pasal partner dia..mcm la dia tu sempurna sgt dan sebagai mana aku menerima seseorg tu kau jugak harus menerima songeh aku jugak...tambahan plak aku rasa diri aku semakin tua..aku perlukan seseorang aku kasihi atau bermanja.ramai kata bende nie tak kekal..lantak la tu konsep dorang..kita kene proof..kekalkan..ia mungkin berakhir dgn persahabatan..buat apa kita nak memutuskan...lepas tu bermusuhan sampai mati..RULE dia kalau kita dah tak suka kat org tu..direct to the point..memang sakit mula2 tu..tapi nie pandangan pakcik la..dan hari ini aku mahu klr dari kepompong keboringan dan kecelaruan pemikiran....aku mau berparty walaupun bukan idea yg bagus

party,....semua skrg party..ahahhaa..tapi so far aku tak party seks lagi..so far aku nie loyal...tak kisah cam ner couple aku terdahulu buat belakang....

PARTY PARTY..PARTY

mlm nie plak aku tak tau nak ajak sapa..buntu akal..dpt 3 tiket free..ker auditorium Perdana,angkasapuri..ada konsert VE dan Ifa Raziah...last last ajak membe aku dua org tu..dia pun kata zap zup..jom.....masuk jer dlm audi tu..director dia suruh kita org bertiga duduk kat depan..adehh segan ma...muka kau live masuk show...mati....ha ha ha

Rupanya tu konsert rakaman utk hari raya ker 3...apa?raya ker tiga...nie baru bulan MEI...semua berpura2 wat suasana hari raya...termasuk penonton dia...konon dlm tu tak balik kg la raya ke 3..kelepet tul.....

SHOW dia not bad..walaupun org kata RTM apa class murahan..at least aku dpt tau cam ner suasana rakaman dia..tak semudah yg di sangka..org ingat sentiasa smooth jer persembahan dia...tapi kene byk ulang nyanyi..dialog..letih mereka2 terlibat....just hiburan ma..kau ingat AF bagus sgt ker..haha

IFa raziah...memang mengancam..hot gelek tarian dia...ala dangdut..adeh pening aku lagu konsert cam tu..tapi tgk menghiburkan jugak..wkakakka...dia bawak lagu begtoni..apa tah..lepas tu aku pun dah lupa..lagu2 lain dia..tak concentrate sgt ler..tapi aku cam pelik husband dia tu normal guy..tapi minah tu kaki danggut..tak cemburu ker..huhuh

Tapi VE aku layan...jugak..group yg menarik...nampak rendah jer la kat luar..dlm tv jer nampak tinggi..abis aku mesti dua kali ganda besar..wakakka..

byk lagu best contoh lagu

1)Pop yeh yeh..aku mau jer joget atas stage..teruja...huhu
2)lagu raya
3)lagu mat saleh..apa lah lirik dia
4)ikhlas tapi jauh

dan aku nyanyikan last part..ingat lirik

selagi hayatku merasa siksa mu
ku bawa wajahmu walau diriku jauh.....


nak practice KARAOKE party lak.....
 

1 comment so far.

  1. Reizzal Faizal May 22, 2007 at 2:38 AM
    wakaka..senyum ajek aku bace BLOG kau nie..erm..very good le ayat2 kau nie..so best ajek aku bace..
    :P

Something to say?