Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Can lies ruin relationship?

Category: By Pyromaniac
since yesterday..hati aku tak tenteram...aku telah ditipu...berulang kembali kisah lalu..dimana aku telah ditipu oleh my x dari bangi..dia sentiasa ckp dia single..dan satu masa aku ternampak dlm phone dia...bertulis sayang...dan aku masih lagi tak leh menerimanye sampai mati.....oh tuhan.kenapa ianya berulang kembali....sakit hati sapa yg tau..kenapa kau keep denied yg kau masuk MIRC....mula2 aku terpercaya apa yg dikatakan oleh membe aku tu..tapi aku terpaksa masuk sendiri ker MIRC..berchat dgn kajang84...tuhan plz tolong aku..kenapa dugaan begitu cam nie..kenapa kau membohongi aku...apa salah aku...aku tak kisah kau nak masuk chat ngan a new friends ker...itu hak ko...aku tau tujuan kau nak jaga hubungan nie..tapi penipuan sebegini..lagi membuatkan aku totally LOST....kau keep denied dgn mengatakan gambar kau digunakan..tapi biler aku masuk dgn berchat dgn kajang84..takkan aku tak kenal sapa tu...pic sama,no phone sama,friendster sama dan paling penting gaya chat yg sama....nak tgk anime....adus..terketar aku time tu...dgn mengagahi diri ini aku mula berpikir.....kenapa tuhan menduga aku sebegini rupa....sungguh menyakitkan....aku sebelum kenal kau aku cukup berhati2 utk jatuh cinta..feeling.serik..tapi biler kau mencuri hati aku..kau buat cam nie.....kau tak penah merasakan bende nie..aku tau selama 5 bulan kita bersama...mungkin ini tahap paling bosan dlm perhubungan....kita jarang berjumpa,ym dan apa lagi phone...aku tak kisah kau nak pegi clubbing ker..tapi at least jujur...tu penting dlm apa jua relation...plz

PLZ respect hatiku ini sebagai mana aku menghargai hatimu....aku sepatutnye tidak menyerahkan total 100%...

kul 11.00 hari kedua aku masih trauma dgn eksiden ini...aku sejak akhir nie kwn aku di pantai dlm menemankan aku...teman belajar bergembira bersama kwn2 dia..dan malam nie jugak aku drive sorang merentasi lebuhraya baru SMART..otak aku merewang bersama 2...tak tau la

aku sudah malas memikirkan pasal dirinyer..lantak la dia nak chat ngan sapa..nak klr ker ..nak apa ker...semakin lama aku..memikirkan ttg nyer...hatiku semakin sakit.....
 

1 comment so far.

  1. Reizzal Faizal May 22, 2007 at 2:45 AM
    erk..no komen....
    x masuk campur..
    ei roti canai 3 keping..

Something to say?