Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Rasional atau emosi

Category: By Pyromaniac
mlm tadi aku bincang topic politic..damn dah lama aku tak bincang topic nie...since aku sekolah menengah ,,,dan masuk University....aku berborak la ngan mamat niee...tapi aku ngan dia berbalah bertekak...ttg issue semasa....satu bende aku learnn..kalau kita berbincang secara emosi...nescaya berlaku konfrontasi..contoh mcm..bush serang iraq..hitler takluk poland...dan org emosi nie cukup berbahaya...dan kalau kita nie pikir secara rational...kurang sket konfontasi...katakan semua org didunia nie berpikir secara rasional...nescaya DUNIA nie aman...

AKu nie pemikiran rasional ker emosi lebih...tapi so far emosi laaa aku perasan lebih
 

0 comments so far.

Something to say?