Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

OVER MELANTAK DI SHAKEY"S PIZZA

Category: By Pyromaniac
Sblm tgk wayang tu..kene la melantak..dan celebrate aku dpt keje yg agak bagus..order la pizza..dan side dish yg lain..tapi yg hangin dia...entah mcm mana perisa pizza aku berubah...setelah melantak 3 keping datang la si mamat nie..dia ckp im so sorry..kita tersalah antar pizza.encik nak tukar pizza baru..mesti la aku order black paper chicken...bukan nyer...sosej kruss...tapi ok gak...dpt rasa dua2 perisa..uhuhuh...dan aku darah ku mendidih lagi...biler aku nyaris tercekik...air tak sampai lagi...adeh..nasib baik la..minah manager tu datang..dan say...im sorry sir...pasal kelewatan yg berlaku..nasib baik la dia satisfy...lega sikit aku..dari naik hangin...aku paham la jugak tak leh over demand..bukan nyer pekerja dia tu kene bayar gaji mahal pun...lain la aku order kat italianesse......
 

0 comments so far.

Something to say?