Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

MELEPAK DALAM SUASANA CARIBBEAN

Category: By Pyromaniac
Malam waktu aku cuba elakkan..cuba membusykan diri aku seboleh mungkin..lepak ngan membe2 sekepala...aku berbeza berbanding 2 bulan yg lepas..dulu aku tak kisah sgt menyendiri di dalam bilik..tgk tv..dgr music..chat ngan org tersyg..aku rasa diri aku dipenuhi semangat..hatiku mcm dimiliki .tapi kini...aku rasa bertarung di dalam bilik yg ibarat rumah puaka dipenuhi hantu hantu bernama kesepian...di tambah pula ngan alunan music jiwang..yg ibarat seruan si hantu....trauma aku...
Tak pasal..aku menekan no telefon si firdaus..dah lama aku tak jumpa si ustaz nie...dia pun kata set jugak..mcm tau tau jer..dia pun nak lari dari hantu yg duk berselingkar kat rumah dia tu...aku tak kisah time time cam nie..ker seremban pun sanggup aku pergi..nasib baik rumah mamat nie dekat sentul jer...

Biodata ttg si firdaus nie
Anak seorang politician di perak...kwn2 ayah dia bertaraf menteri...low profile..suka berborak..sampaikan 3 jam aku lepak ngan dia...berborak pasal cendawan..salah cendiakawan..ilmiah la..tapi bernas..bukan talk org kg...dan aku bersyukur dia bwk aku ke tempat..paling sempoi..happening...rileks..sesambil mkn ABC di teratak kayu melihat pepohon rendang kelapa ditemani music2 yg mendamaikan...aduh..tenang sekali...mcm kat pulau2 la plak...tempat hot spot nak date..tu cerita lama..nak ajak date pun susah....(skrg ramai la nak ajak aku date..sorry aku tak berminat....aku tau apa berlaku 6 bulan lepas tu....aku kene dump..tak pun terpaksa layan kerenah aku sebab kesian atau sebab rasa diri belum secure sebelum jumpa org baru)

Topic aku bincang ngan firdaus nie berlingkar kepada keagamaan...politic...hey..aku nie alim jugak la...memang liar...dulu...super liar...aku dulu imam...baca doa setiap pagi perhimpunan..syarahan agama..masuk kem ala ala taliban time Uni..Penyesalan paling besar dlm hidup aku adalah dlm umur aku 20-25...time tu aku haru biru...terlalu ikut hawa nafsu...semua aku nak try....bende pelik2 aneh..dan biler aku pikir balik ..aku nak turn back...belasah diri aku time tu..supaya aku sedar diri...dan cuba menyampaikan yg dicari adalah ..relationship...bukannyer sekadar kacau2 lepas tu terus blah..mainkan perasaan org dan lepas tu penyesalan paling besar dlm hidup..kita mensia siakan org yg begitu menyayangi kita...come on la..susah nak cari yg jujur dan sanggup buat apa saja utk kita..sepuluh ribu dlm satu....ohh lupa..si ustaz nie byk bercerita pasal politic malaysia

TOPIC yg Disentuh
Kisah ttg kebangkitan aura khairy jamaluddin...kronisme PAK Lah (Mr nice guy)..DR M..anwar ibrahim...dan Status ekonomi negara..berbeza sekali point of view dia berbanding ngan RAKYAT yg lain...kerana apa..dia adalah anak POLITICIAN...RAKYAT hanya tahu semua benda dlm media massa..dan media massa pepaham saja lah...istilah aku masih ingat sampai kini

"Politic adalah membusukkan dan amat membusukkan lagi..dan org yg join bende tu automatik akan jadi busuk"
"Dlm politic tiada istilah pokok akan bergoyang biler di tiup angin..tapi dorang sendiri akan mencipta angin supaya nampak pokok tu seakan2 bergoyang"

Sedar2 aku dah kul 3 pagi aku berborak ngan mamat nie...peghh aku harap lepas nie leh terus tido...tak perlu diganggu oleh hantu2 sepi tu..pegi jahanam kau hantu sepi termasuk ngan keturunanmu....
 

0 comments so far.

Something to say?