Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

It's a new world..its a new day

Category: By Pyromaniac
Tepat kul 12.00 am..aku pulang dari KLIA..selepas aku drive mengila dari segambut ker KLIA...dan dengan urat saraf aku mengejang...aura adrenalin aku muncul....di tambah dgr lagu yg mendownkan jiwa...aku drive 180km/hr....aku tak dpt bygkan waktu tu...kereta aku bergegar...jiwa aku melayang...dan akhirnya aku sampai ke KLIA dlm masa 30 minute...sakit,perit,celaru,haru biru..

KENAPA AKU PILIH KLIA?
Ia adalah persimpangan bagi hidup aku...permulaan yg baru...tempat di mana aku membuat pilihan..dan bagi aku melihat kapal terbang di balai pelepasan pada waktu malam yg sunyi adalah begitu mengasyikkan....aku memilih antara..cinta..karier...keluarga...dan segalanya...satu keputusan yg begitu sukar bagi aku

PERMULAAN KARIER yg baru aku bermula pada awal JULY....terpaksa aku memilih

aku cukup bersyukur kerana aku telah di tawarkan dua position yg cukup menarik

1)SHELL......POSITION...FIELD ENGINEER

2)DSI...DENMARK SOLAR INDUSTRY........POSITION SOLAR ENGINEER

1st floor,raadguspaldesn 16
1550-copenhagen Denmark

Pilihan di tangan aku...kalau aku terima shell malaysia..nescaya life aku akan sentiasa di lautan china selatan..dan kemungkinan besar di hantar ke middle east...kalo aku pilih DSI..aku diberi dua pilihan..samaada HQ di KL atau di send ke denmark training dan terus bekerja di sana..ohhh..pilihan yg begitu berat...

Semasa aku di KLIA melihat flight terbang.....aku rasa ...sama ada aku perlu pergi jauh utk melupakan kisah lampau..atau aku.....tiada jawapan yg pasti.....dan selepas masuk 19 June 2006

It's a new world ...it's new day

Mulakan dunia yg baru dan hari yg baru
 

1 comment so far.

  1. Anonymous June 19, 2007 at 11:10 PM
    Hanya Pyro boleh menentukan pilihan itu..Pilihan terletak di tangan Pyro..Tiada siapa yg boleh menentukan pilihan yang kita buat..Istikharah lah..Insyallah...Ada jalannya...

    Rifza..

Something to say?