Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Need For Speed

Category: By Pyromaniac
Biler aku mendengar lagu Nidji semasa pulang dari KLIA..duk layan driving tak semena..tindakan luar kawalan aku menyebabkan aku drive gear 5 kelajuan 180km/hr.Aku cuba duk menghafal lirik dia...sesambil otak aku merewang entah kemana

Kutuliskan kesedihan
Semua tak bisa kau
ungkapkan
Dan kita kan bicara
dengan hatiku

Buang semua puisi
Antara kita berdua
Kau bunuh dia
sesuatu
Yang kusebut itu cinta

Chorus:
Yakinkan aku Tuhan
Dia bukan milikku
Biarkan waktu waktu
Hapus aku…

Sadarkan aku Tuhan
Dia bukan milikku
Biarkan waktu waktu
Hapus aku…
 

3 comments so far.

  1. Anonymous June 19, 2007 at 11:16 PM
    JANGAN kerana CINTA kita nak menghapuskan segala-galanya..Hidup bukan semata-mata untuk cinta..dan cinta bukan semata-mata untuk hidup..Lebih baik kita hapuskan CINTA jika Cinta itu menghalang penerusan hidup kita...Just Walk Away.. Insyallah cinta yang mulia akan tiba jua suatu masa ..Yang kita tidak pasti ialah bila masanya...

    RIFZA..
  2. Anonymous June 21, 2007 at 11:40 PM
    CINTA adalah karya teragung dari tuhan..apa pun, aku tau ko strong..jom kita jadi rama2..yang indah dan penuh warna..aku menunggu cinta yng menjadi kita manusia yang terbaik...hanya dari mu

    -love-
  3. Anonymous June 26, 2007 at 11:34 PM
    wei... jiwang gak ko... huhuhu..
    bile nak tgk movie?

    biomedec

Something to say?