Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tayar kereta ku bernasib malang

Category: By Pyromaniac
TAYAR OHH TAYAR MENGAPA ENGKAU BOCOR...mcm mana aku tak bocor...pepandai la korang sambung
Jumaat lepas adalah hari paling sibuk dlm idup aku..semua bende aku nak wat dlm satu masa..cousin aku call aku...dia cadang nak uruskan business dia ngan aku...aku ckp no hal tapi bagi la komisen...then aku rushing la nak jumpa cousin aku...tetiba jer di jalan kuching...entah semena2 muncul la objek tidak dikenali.. entah muncul dari mana...sebagaimana malangnyer aku...malang jugak la tayar kete aku nie...tak semena2 tayar depan dan belakang aku pancit...terkene objek tak dikenal pasti..batu,paku ker?atau...pening aku pikir time tu... ..tapi malang lagi entah mcm mana plak skru tayar aku tak leh bukak..terlalu ketat..padat..mampat..terkial aku nak bukak bende tu..berpeluh jantan aku...mau basah kuyup aku.mcm lari running 10 km...huhu..segala usaha ikhtiar aku buat..dan last2 sekali aku ring2 cousin aku dan adik aku....
sampai la sorang mamat cousin aku berat dia 60 kg..dan sorang lagi adik aku berat dia 100 kg...cuba teka apa berlaku?dpt tak dorang bukak tayar dgn alatan basic....jwapan dia hampeh...mcm mcm idea dorang klrkan...keringat dorang tiada nilainyer...usaha memang sia sia...mcm biasa la apek jugak jadi mangsa keadaan...running la kitaorang nak mencari apek nie kat jln kuching sebelah restoran bapak yg byk kenangan aku kat situ...




alatan yg di bawa oleh apek tu..ringkas mudah dan pantas
dan dlm masa tak sampai 5 minute jer apek yg berat badan 55kg tu dpt bukak tayar dlm sekelip mata..peghh itu la org kata guna otak ngan guna tenaga..mana lagi cekap...
OWNER KERETA
AT LEAST mesti ada bende di atas tu...termasuk ngan batang pipe..kekadang nat tayar tu ketat sgt...buat mcm mana pun tak leh bukak gak kalau takde bende tu
JGN AMBIK RISIKO
risiko kita lum tau dan ambik la langkah yg perlu....kalau kene pancit dlm hutan mcm mana...takde mechanic...mati kene baham rimau....dan aku pasti duit aku sebanyak RM500 melayang begitu sahaja...
 

0 comments so far.

Something to say?