Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Maintain my weight

Category: By Pyromaniac
Ohh..aku baru timbang dan skrg berat aku drop almost 5 kg...in just 1 month...huhuhu...byk factor...bukan sebab aku makan pil..or teh org kg..dulu aku penah try la teh org kg..or etc....yg sama dgn nyer...tapi yg tu just buang makanan tak hadam dan air bukan fat burner.....

Aku masih ingat time aku belajar dulu....thermodynamic...just a concept

total energy entering the system - total energy leaving the system = change in the total energy of the system

kenapa aku tak practickan dia?

Fat burner bukan kita just makan sket,diet,makan pill ..etc..tapi mcm mana kita nak buang energy excess tu...so cara terbaik adalah exercise..tipu la semua skim ckp makan pil..or etc...wasting ur money saja....aku mengidam kan jugak perfect total body... waist look slimmer,arm bigger and back V shaped..tapi belum sampai ke tahap tu...mungkin kalau aku dah berjaya...aku boleh buat blog topic ttg health and fitness...GURU...tapi tak kesampaian lagi.....

Get ready with my new bicycle.....mesin exercise..let's rockin
 

1 comment so far.

  1. Anonymous June 19, 2007 at 7:05 PM
    kecewa adalah satu yg harus dlm kehidupan..namun percayalah setiap yg berlaku ada hikmah..adanya manusia yg bijak bermain kata,berdiri disebalik kejujuran sedangkan hakikat itu semua penipuan..mereka hanya ada untuk seketika..namaun tanpa disedari ada insan yg kita terlepas pandang yg seddia menanti untuk dipimpin..dan dituntun kedalam hidup kita..
    KADANG kita terbuai dengan kecantikan,keesempurnaan..tapi sedarkah itu semua hanya selimut untuk menutup kelemahan yg sebenar..yg buruk,dan tidak sempurna ditinggalkan..tapi hakikatnya..yg tidak sempurna itu selimut mereka adalah kejujuran, dan keihlasan..yg snggup ada dalam kesusahan, bukan berdiri atasa ksempatan...
    percayalah..dihadapan kita bukan hanya stu jalan..tapi terungkai banyak jalan..pilihlah..pasti bertemu dengan kebahagian..
    benar pengalaman akan membuatkan kita takut dan trauma..tapi pada satu kebetulan..akan ada yg menghargai diri kita.yg sekain lma menanti untuk berkongsi cerita dengan kita,,,bila kita berlari dia akan berlari,,bila kita berjalan dia akan berjalan..bila kita rebah.,dia hulurkan tangan..

Something to say?