Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Ain AraBIa..bukit BINTang

Category: By Pyromaniac
30 JULY 2007 11.00PM BUKIT BINTANG

Malam nie otak aku serabut tetiba..pening sgt...aku tak tau nak wat per...kalau aku selalu dlm keadaan tak betul aku akan drive sorang diri merayau di KL...b4 that..congrat utk pasukan team dari IRAQ..menang PIALA ASIA..team kita yg cukup makan minum...haprak...aku lalu la smlm area Bkt bintang..tgk pak arab duk kibarkan bendera iraq..dan tetiba terlintas dlm pemikiran aku nak lepak area situ malam nie...

Nak gerak ke Bukit bintang time malam pun jem..itula KL 24 jam hidup...aku pun mata meliar duk mencari parking..bukan senang nak cari parking situ yg free..satu Bkt bintang aku pusing..last last aku jumpa parking berhampiran ngan rumah lama yg di ubahsuai menjadi rumah urut..bersepah sana sini...

sepanjang jalan 5 kilo..mcm mcm ragam org aku tgk...lalu kedai mamak islam..dan berhadapan dgn kedai makan tu..ada kedai cina jual bah kut teh...dan gerak sket lagi terserempak gerombolan PAK ARAB...

tetiba aku rasa aneh..sekeliling aku muka muka org asing..rasa mcm kat middle east...dah la tulisan hotel penuh ngan tulisan arab..tapi tergantung bendera malaysia..baru aku sedar masih kat KL lagi nie...jalan la tgk perangai dorang nie...pakaian bukan main gempak....dah kul 11 malam masih lagi bergaya tak ingat dunia...kalau nak compare ngan mak saleh pun pakai capal dan seluar pendek je...tapi dorang pakai pakaian rambu2 kalah nak pergi kenduri...dan satu aku perasan biler lalu kat dorang nie mcm mcm bau ada..CK,agner,bulgari,tommy,hugo..sampai idung aku lali ngan bau perfume dorang.....sepelaung boleh bau...dan paling kelakar nye..ada la mamat cina nie..tegur aku ....dia kata..encik mau amoi ka!..byk lawa...apa ingat muka aku muka gersang ker..tau la ada time aku muka nampak stim..ha ha..tapi jgn la tgk jer nak offer service..byk kali dah aku kene kalau lalu Petaling street jer..ada offer cd BLUE..cd blue mau....cina,india,awek cun,malayu..gay..adeh gay pun offer!...dan jawapan paling sempoi aku ckp kata mamat cina tu...LUTUT sudah longgar la...!

aku pun duk biol layan la kerenah org..dari starbuck..depan BB plaza...sampai ke LOT 10 penuh ngan arab..rasa lain macam je..dan paling tak tahan satu petikan lagu dorang....

anta..ya mau lana..blah blah..masyaallah..huuhuh parah...time tu aku duk lalu kat kedai aiskrim lecca leca...penuh ngan arak sana sini...memang syurga dunia bagi dorang..dulu pernah aku terserempak ngan pak arab tanya direction..siap bagi salam..dan tgn pegang heineken...huuhuh...malam tu otak aku boleh berfungsi balik sebab duk tgk mcm mcm kerenah org..ENJOY BEB!
 

2 comments so far.

  1. Ad Rifza July 31, 2007 at 9:44 PM
    PAK ARAB cam tu??..Ish ish ish...Nak lepas gian laa tu..Sib baik ko tak diarabkan...haha...
  2. Aiden Reez August 2, 2007 at 9:12 AM
    Owh...

    Gie 'rewang' tengah malam tak ajak aku!

    Nak kene nih!... Heheheeeeee...

    Sib baik ko tak kene 'angkut' dengan diaorg... :)

Something to say?