Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

I DONT LOVE U

Category: By Pyromaniac
Memang kalau pikir bende yg past sgt menyakitkan..org kata hidup mesti diteruskan..pandang ke depan..tapi bende yg berlaku kat aku dlm seminggu dua nie memang wat aku tension..MY X LOVER keep calling me..pyscho aku mcm nak giler dan penuh emosi....aku rasa dlm hidup aku..aku tak sanggup berlaku kejam..walaupun aku break ngan dia..aku masih anggap dia my best buddy..walaupun dulu dia pernah lempar aku jauh2 dari hidup dia...aku jenis tak sampai hati..sampai sekarang!
Kalau org tu apabila dia ada special relationship..aku akan treat dia sebaik mungkin!DLM KAMUS RELATIONSHIP AKU tak pernah ada istilah BOSAN....sebab aku akan cuba create something yg special..makan kat tempat special..aktiviti bersama tak kisah la..kat tgh KL,atas gunung,dlm laut,atas bukit,etc....
Perhubungan aku ngan X lover Sarawakian nie mula rapat setelah aku putus ngan budak kajang tempoh hari..aku menganggap dia sebagai kwn aku..tak lebih dari tu..tapi semenjak kebelakangan ini dia semakin membuatkan aku kurang selesa..mengucapkan ayat yg bagi aku terlalu murahan...say sayang kat aku...aku tau u dont mean that...dan berbohong ngan aku..aku ckp cari la someone special dari friendster..tapi dia kata dia tak de friendster...bullshit jgn nak berbohong..kwn aku ada nampak tempoh hari...jgn nak berpura pura kau tu angel depan mata aku!....aku sebenar susah nak naik hangin ..tapi biler org tu dah lebih2 aku mula la hangin..kata aku itu ini....kata aku teruk la..tak jaga hati dia...tak pedulikan dia langsung...HEY COME ON LA..kita just friends no more..kau tak leh nak expect to much...kita tak sama cam dulu..leh pergi sana sini spend masa bersama...skrg nie kau duk maki hamun dan emosi marahkan aku tak nak lepak ngan kau..apa kejadah tu!..at least aku terima kau sebagai kwn...kau tak pikir betapa sakit hati aku biler kau say the last word nak mintak break dari aku..reason yg bagus..factor kemiskinan..aku tau aku tak mampu...kau nak seseorang yg leh support kau...SEORANG datuk,tan sri,CEO..tapi memang kau dpt duit dari dia..kasih sayang?suckkan rasa dia biler layanan dia tak seperti kau gambarkan...aku tak tau apa dia buat kat kau..dan aku malas nak ambik tahu....
Kau tak tau malam aku break ngan kau tu..aku melepak kat hard ROCK cafe dari malam sampai ke subuh..sampaikan mamat situ suruh aku balik...life aku terumbang ambing seketika..dan paling sedih apabila aku dtg ke rumah kau mengambil barang aku...kau gantikan gambar aku ngan org tua yg kerepot tu...kau tak paham perasaaan aku time tu..sakit giler...dan skrg kau mengucapkan penyesalan..biler aku bercerita aku tak boleh lagi utk menerima kau sebagai special..kau memekak kan telinga..buat bodo....dan kau tau jugak penyesalan tu tak berguna...sebab hati aku dah mcm batu..plz la stop pyscho aku....call rumah aku 24hr/7 day...dan send sms yg mengarut....last word aku nak ckp....I DONT LOVE U....we are just friend..no more..dan plz jgn harapkan hubungan kita seperti dahulu..setelah kau buang aku..
 

8 comments so far.

  1. Anonymous August 1, 2007 at 8:55 AM
    I LOVE YOU
  2. Anonymous August 1, 2007 at 10:29 PM
    This comment has been removed by a blog administrator.
  3. Anonymous August 1, 2007 at 10:57 PM
    Another hamba Allah yg lemah menyesal dgn perbuatannya.. lain org lain pe'el.. ko takleh harap 20ex(contoh la wakaka) ko perangainya sama.. kesian dier.. tapi dah terlajak perbuatan.. nak wat cam mana.. hopefully dier belajar dr kesilapan.. sama2 la kita mendoakannya bahagia menjadi EX pyro..hukhuk

    -Monyet-
  4. Aiden Reez August 2, 2007 at 9:07 AM
    Cinta itu BUTA... Datang menjengah dalam hidup seseorang tanpa diundang, tanpa dipanggil, tanpa dijemput...

    Untuk sesetengah orang, CINTA itu terlalu indah dan manis dan sebahagiannya pula, terlalu PAHIT untuk diterima kerana pengalaman yang lalu...

    Adakah hanya dengan melihat secara luaran kita boleh terus jatuh CINTA? Itu bukan CINTA tapi NAFSU... Tapi, ramai orang sekarang yang memiliki CINTA begitu.. Melihat dan menilai pasangannya dari aspek luaran.. RUPA, HARTA BENDA, KUASA sentiasa menjadi kriteria No. 1 dalam memilih 'soulmate' atau partner masing2.. Jika serasi, maka berbahagialah.. Tapi jika TIDAK, maka meranalah hati sepanjang masa...

    Dari pengamatan dan pengalaman aku, semua kriteria kat atas tu TIDAK MENJANJIKAN apa2 dalam hubungan percintaan... Hanya menambah masalah saja... Aku lebih percaya pada keluhuran hati serta keikhlasan kerana itulah kunci kebahagiaan dalam hidup berteman... Takde masalah, takde nak pening2 kepala memikirkan partner tu curang dengan diri kita dan sebagainya... Pokok pangkal, hidup aman bahagia bersama... Kalau ada masalah, SEMESTINYA dapat diselesaikan bersama sebaik mungkin...

    Itulah kepercayaan aku dalam PERCINTAAN... Tapi bila aku menemui CINTA, pastinya ada TENTANGAN.. Entah, mungkin ada yang TAK KENA dengan diri aku ni.. Banyak lagi kelemahan dlm diri yang PERLU aku PERBAIKI...

    Bersabarla Pyro... Jangan dilayan sangat orang yang macam tu.. Dia cuma ingin memiliki kau dikala tiada siapa yang singgah dalam hidup dia... This kind of people does not deserve to be loved... They need to learn what is the meaning of LOVE before they fall for it...

    Take care bro and one thing...

    SMILE ALWAYS!!! It makes you FEEL better...
  5. Ad Rifza August 3, 2007 at 1:31 AM
    Tak menjadi lagik..huhu..Cinta dtg dan pergi..kalo dtg terima kalo pergi biarkan kerana ada cinta akan dtg lagi....
  6. Anonymous August 3, 2007 at 3:38 PM
    i love u too..muhahha
  7. Anonymous August 3, 2007 at 3:43 PM
    Hi..saya ingin berkenalan ngan abg...ada no contact tak...
  8. Anonymous August 3, 2007 at 3:44 PM
    tgk macam i nie..putus tunang..jumpa juga yg baru lagi baik dari mawi..hikss

Something to say?