Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Home improvement

Category: By Pyromaniac
29 July 2007

Depan tu bukan kereta aku..i wish lah..
Salah satu bende yg aku suka wat dlm life aku..ialah home improvement..skrg nie aku duk kat bilik la..room improvement la plak..walaupun aku nie outdoor sana sini..naik gunung..pancing sana sini..tak semestinye bilik kena bersepah...kalau busy ha ha..abis la tongkang pecah la.Jadi tambahan IKEA ada sale..woahh..apa lagi shopping..bende yg dibeli ari tu..lampu siling..lampu berdiri...dan etc...sesambil tu leh cuci mata gak..ha ha..takde kerja betul aku nieh..
Apabila aku pasang lampu yg dibuat dari kertas tu dlm bilik aku...ada ker patut adik aku kata..mcm bilik org cina mati..lepas tu leh bakar sekali ngan lampu2 tu..adeh..mulut dia kecik2 cili api..hangin aku...mana kau nak lari!!!!!

Model pinggan mangkuk ikea..hu hu ada bakat?


sebelum tu aku nak cerita nieh..sebelum pulang..melantak la sebab berapa calories dah abiskan utk berjalan(KAKI JALAN)...tapi sebenarnya aku add more calories la lebih dari berjalan...plus minus = excess..mcm mana tu!
1901 Restaurant

Nyum nyum..sedapnya...mati la jadi gemuk bersiri la lepas nie..(ayat trademark membe aku)

Salah satu fast food yg bagi aku sedap dia punya hot dog..terutama new york chicken dia..peghh sos dia yg cukup menyelerakan..muahaha..meleleh beb..jgn tak try..(bukan iklan komersial)..lagipun local company..support la malaysia product!
 

0 comments so far.

Something to say?