Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Firework Mania

Category: By Pyromaniac

2 September 2007
10.00PM
Putrajaya

Malam nie last day ada firework..apa lagi aku sudah di momokkan dgn gelaran fireworkmaniac..petang tu aku gerak awal sket..hujan renyai tidak menghalang aku..aku calling membe aku dan dia dtg ngan kereta turbo dia...kali nie aku betul2 nak cari spot yg terbaik berhampiran ngan PCC..tapi memang kecewa jugak la...sempat sampai pun half way penghujung bangunan kerajaan di putrajaya..keadaan memang sesak..org parking sesuka hati je..aku pun decide ngan membe aku nie..jom apa kata kita jalan...memang time tu aku takde kamera..tapi at least membe aku sempat capture video...memang layan abis..dekat 30 minute gak...berdasarkan pengalaman aku yg lepas kali nie aku tak nak rushing pulang..lepak makan malam kat putrajaya..lantak la dorang sesak2 kat jalan tu...at least aku dpt gak melantak..dan rileks
 

1 comment so far.

  1. Ad Rifza September 11, 2007 at 8:46 PM
    Alangkah berfaedahnya kalo duit itu dihabiskan untuk fakir miskin..hehe...

Something to say?