Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

FIREWORK & FUN FAIR

Category: By Pyromaniac
1 SEPTEMBER 2007
10.00 PM
PUTRAJAYA


Firework again..kegilaan aku terhadap bunga api lak kali nie..hari sabtu..aku pun rushing ke putrajaya...mcm biasa lepak kat alamanda..melantak seround ..kali nie aku pekene hot plate dia..peghh berbeza kali nie..aku hirup licin kuah mee dia..dan saat di tunggu telah tiba...kul 10.00..walaupun kali nie team global mempersembahkan firework..tapi hasil dia tidak mengecewakan lah..10 minute berlalu...dari PCC leh nampak satu tempat ada FUn fair..apalagi..aku pun ajak la mamat nie..jom layan kat sana...sampai je sana aku pun start jakun..mula2 layan kereta langgar sesama sendiri..memang syok habis..dan final dia ..aku ngan mamat nie start mengila..naik bende di panggil tomhawk...bende yg pusing 360 darjah...ha ha aku time tu belagak duk depan sekali tu..dan apabila bende tu berpusing dekat 10 minute..aku menjerit bukan sebab takut jatuh ke apa..takut psal duit syiling aku jatuh..kamera,hp dan kunci kereta..tangan aku kedua belah tutup poket seluar cover dari bende tu jatuh..dan time tu kepala aku berada di bawah kaki di atas..ha ha ha.mcm mana ye tu..memang syok abis..dan last last kita org main tikam..dpt la 3 batang pensel dan teddy bear kecik..memang suwey betul tgn nie..rasa gian nak naik bende pusing3 tu
Bende nie la wat aku mengile sementara..360 darjah berpusing


 

1 comment so far.

  1. Ad Rifza September 11, 2007 at 8:47 PM
    Kegilaan sementara sahaja..but oklah lepas tension...

Something to say?