Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

MERDEKA EVE

Category: By Pyromaniac

MERDEKA EVE
INDEPENDENCE DAY
DATARAN MERDEKA
30 AUGUST 2007
1130PM



Malam tu aku rushing pergi ke dataran merdeka lepas aku tolong ayah aku..ada sorang tu hangin ngan aku psal lambat..dia kata nanti missing bunga api..adeh..aku kan kene tolong bapak aku..tak paham betul la ...bukan aku sengaja ke apa....at least aku drive se..gile mungkin semua ceruk jalan kl aku selongkar tambahan jem giler..dan dlm kul 1145PM aku tepat berada kat Pejabat POS besar KL..aku gerak dlm kul 1130PM dlm time jem la...at least aku berjaya gak sampai awal...merdeka eve aku ingat cemerlang,gemilang dan terbilang la..tapi dekat sejam asyik dengan rethoric..ucapan...politic...yg bagi aku setgh org rasa event yg amat membosankan..org nak tgk bunga api..huhu..tunggu dlm sejam ramai yg kecewa time tu pulang...last last aku pun cabut la drive pintas keluar dari KL..sesampai je kat cheras ...alamak bunga api meletup sana sini..ohhh melepas peluang time tu...apa daaa

 

1 comment so far.

  1. Ad Rifza September 11, 2007 at 8:49 PM
    CEMERLANG.GEMILANG ,TERBILANG ??..

Something to say?