Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Amazing Trip:PART 2

Category: By Pyromaniac
AMAZING TRIP:PART 2
11 November 2007
Sunday
From KL To Cameron Highlands

Seronok aku tgk muka si dia apabila aku cakap nak pergi ke cameron..dia happy aku pun happy gak...pepagi tu kita org dah bertolak...cadang nak sampai kat sana dlm kul 10 pagi..nasib baik la pagi tu jalan PLUS tu tak jem..kalau tak alamatnya tak byk masa la utk bersiar2..
Dalam kul 10 pagi sampai..tepat sangkaan aku..dan time tu plak aku bukan main sakit perut memulas..nak cari tandas berebut plak ngan si cina dari tanah besar..tension aku...dan yg tambah tension lagi..projek supervisor main con aku call cakap aku dtg keje tak ari nie...apa ari ahad pun kene keje ker?
mula tempat melepak kita org kat tanah rata..jejalan kat bandar dia..pekene nasi lemak...peghh sejuk bukan main kat situ..yer la pagi time tu...lepas tu start la journey..dari ladang teh..bergambar ala hindustan...pergi ke ladang strawberi..shopping giler kat pasar dia dan snap pic sana sini..makan ubi manis dia..belikan bunga utk si dia...apabila nak balik tu..kereta dari kosong penuh ngan muatan barang2 dari cameron...enjoy gak laaa...walaupun pergi sehari

Perjalanan dari kl ke Cameron..tgk peta tu elok2

Sejuk berkabus lagi time tu



Dah sampai tanah rata time nie


Tanah rata..


Ladang teh yg korang duk minum tu


Papan batu

aBG Pyro petik strawberi gergasi


mat bunga sekali sekala

abg pyro ngan Di taman bunga

abg pyro kesejukan..nak peluk sket..huhuh
Strawberi corner...kalau utk org yg fanatik buah nie


ladang kangkung..salah info..bayam kot

blue valley

byk hotel kat sini..pilih je

model teh cap kaki ayam



gerai jualan org asli..ada jual balung ayam...org kata utk ubati mcm2 penyakit

 

0 comments so far.

Something to say?