Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Happy Birthday To Me

Category: By Pyromaniac
HAPPY BIRTHDAY TO ME
10 November 2007
Saturday

Birthday aku..aku sebenarnya jarang peduli sgt pasal birthday aku sendiri..mungkin dah lama aku tak menyambutnya...kalau pikir pun wat serabut je celebrate sorang2..so lebih baik aku tak pikir...bagi aku birthday time paling tak best dlm idup aku sendiri..entah la..rasa mcm loser sgt....tapi kali nie rasa peghh..happy sungguh...ada org sanggup bersusah payah celebrate bersama ngan aku..terharu tu..siap belikan aku cupcake dan celebrate bersama ngan belated birthday dia...dan malam tu plak aku belanja sakan family aku makan buffet kat sunway..yerla dah dpt gajikan..tapi dapat hadiah yg special memang tak disangka2 lah..siap ada kad ucapan lagi..memang rasa gile2 dihargai..jarang aku dpt begini..
Kepada yg wish aku time birthday tempoh hari tu aku nak ucapkan terima kasih bebyklah kat korang yg ingat jugak tarikh lahir aku yg tak seberapa penting di muka bumi nie...dari situ aku dpt tau la mana betul2 kawanlah..happy birthday to me again...dan tak lupa kepada en ijam..happy birthday to u too...sama tarikh...laa..tapi tak dpt celebrate sama sebab ada urusan yg tidak dpt dielakkan...
 

0 comments so far.

Something to say?