Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

OPEN HOUSE HARI RAYA

Category: By Pyromaniac
4 NOVEMBER 2007
SUNDAY
RUMAH AKU LA
Dah lama rumah aku tak wat rumah terbuka nie.sentiasa close ja...tapi raya tahun nie..cuba nak buat la..pengalaman perit dulu...bukan main letih nak layan org...aku hari tu dah la sibuk ada kursus CIDB..apa lahh kacau je program open house aku tu...sampai je kat rumah lepas kursus..penuh org..memang la mak aku dah masak..menu special..dia..nasi dagang,nasi kerabu,laksa,dan pencuci mulut mcm buahan..tapi aku pun nak jugak masak utk membe aku kan...malam sebelum tu..aku bukan main sibuk duk membancuh nak wat puding laici..biler test ..sedapnye...bkn nak puji....hehe..tak disangka2 sedap la plak...aku ingat pahit je rasa nanti..kui2...
Bile abis kursus dan aku sampai rumah jer..terus aku memotong tomato,masukkan daging cincang dan bahan2 rahsia..untuk masak spagetti aku tu...membe aku pasti sampai dlm kul 5 petang..taraaaaa..dah siap selepas 10 minute...biler hidang je pakat berebut...rumah aku time tu dianggarkan dekat 100 org..sempit..penuh ngan kekwn adik aku dan mak aku..kwn aku lum sampai lagi..dan aku takut spaggeti aku abis dulu..dan memang betul sangkaan aku..kuah dah licin..nasib baik aku sempat simpan sedikit la...kwn aku tak le ramai sgt yg dtg pun..kwn time study dulu..en pa,mahar dan lyn..termasuk ngan bebdk rumah sewa lama...tapi yg tak tahan nye ada makcik tu nak belajar resipi spagetti dari aku tu...mcm mana tu..tapi dia segan nak tanya anak teruna nie..itu mak aku ckp la..dan apabila majlis dah abis...bukan main penuh lagi sinki dapur ngan pinggan mangkuk..dan siap la aku malam tu...bergelumus ngan air sabun...abis je terus pengsan...zzzzzz
 

0 comments so far.

Something to say?