Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Amazing Trip:Part 3

Category: By Pyromaniac
AMAZING TRIP:PART 3
2 December 2007
SundaY
From Selandar to Asahan
Gunung Ledang
Sepanjang pagi tu aku duk layan drama korea je..berkurung dlm bilik..otak pun biol duk tgk tayangan cerita kat komputer tu..jadi sebelum aku balik ke KL, walaupun sekejap,aku pun mengajaklah si dia pergi survey satu kawasan XPDC baru...dan aku tak tahu pun rupanya dari melaka boleh panjat gunung ledang ..1st time tahu pasal info tu..tapi sampai sana pun dpt daki tak sampai 15 minute lepas tu turun balik..tak sempat panaskan badan..sebab aku takut tak sempat naik bus pada petang tu..tak pasal2 kene ponteng keje...
p/s:semenjak nie aku rasa ayat aku tunggang langgang sebab aku nak abiskan entry tahun 2007..byk lagi woo..takde masa nak edit

Peta untuk menghantar rombongan lamaran raja pyro melamar adinda di gunung ledang

Kebun labu/tembikai..dan salah satu


arghh...bau hutan yg mengenyangkan

Abg pyro bergambar sakan

papan amaran

signboard nak pegi kenduri kawin


boleh nampak view puncak gunung dari sini..wallaweeeee

ikut je direction pergi ke asahan

bermula lah perjalanan

 

2 comments so far.

  1. Ad Rifza January 3, 2008 at 4:46 AM
    Bila laa AD nak sampai sini..tak sampai dah kot..hehe
  2. Anonymous March 5, 2008 at 5:51 AM

Something to say?