Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Dua garisan tak semestinya bertemu

Category: By Pyromaniac
Pagi nie aku mc lagi...dah la smlm aku dpt mc sehari selepas berhempas pulas aku menyakinkan doktor aku nie sakit teruk..tapi realiti yg aku tak sedari sendiri..aku memang sakit tekak yg teruk..ulser dan batuk yg dahsyat..mungkin kesan dari debu2 kat site yg berterbangan...dan yg aku pasti semakin lama aku tak sihat..otak aku ligat memikirkan bende yg sepatutnya aku tak perlu pikir...
Dari dahulu lagi aku teringinkan bende tu..tapi segan untuk meluahkan nya..mungkin bagi dia bende tu bukan satu keperluan asasi tapi bagiku keperluan asasi untukku..perumpamaan aku memerlukannya bukan la tiap2 kali inject dlm masa hari sepertimana org yg memerlukan insulin..tapi aku lebih kepada org yg memerlukan injection untuk penyakit seperti hipetitis B dan A...mungkin jugak sekali dlm setahun atau seumur hidup...tapi bukan bermakna aku menghidap penyakit tersebut..just sebagai perumpamaan...entah kenapa aku selalu di paksa berpikir kenapa org terdahulu dari dia mendapat keistimewaan mcm tu..adakah aku nie tak cukup bagus?atau aku nie cukup berbahaya..entah la...aku pun tak dpt informasi lengkap mengenainya...kekdg jiwaku yg gile time sakit nie selalu berkata aku nie tak cukup sempurna....dan aku sedar kekurangan diri aku...aku pun sedih dan begitu juga dia..
Sebagaimana lazimnya selepas menulis kata kata aku disini, aku malas untuk memperkatakan lagi..biarkan ianya terkubur di sini..ibarat satu nisan yg tercatit segala peristiwa yg sudah berlaku dan keinginanku...aku tak nak bende sekecil ini merosakkan segalanya yg telah dibina...syurga yg dibina...perhubungan ini bukan bersandarkan kepada bende itu saja...melibatkan byk bende dan perkara dan kekdg tu aku mudah lupa...maafkan aku di atas kebodohan aku dan keinginan aku..sepatut aku tak perlu memperkatakan..tapi hakikat aku adalah manusia..dan dua pandangan dlm satu masa adalah ibarat
dua garisan tak semestinya bertemu....
maafkan aku lagi
 

1 comment so far.

  1. Ad Rifza January 18, 2008 at 9:18 AM
    Kenapa tidak digabungkan menjadi satu?..

Something to say?