Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Category: By Pyromaniac

PICNIC DAY


Sg GABAI,Hulu Langat
9.00 am


23 December 2007


Syok abis biler ada org tue ajak aku pergi picnic kat sg gabai....hurrayyyyy....dah lama aku tak mandi air terjun nie..tambahan tempat baru mcm sg gabai nie..aku clueless...pagi tu pekene nasi lemak yg sedap..thx makcik.,.mak mertua..opss...bergerak la menuju ke pangsun...tapi air terjun tu located b4 pangsun la..dekat lagi..jarak dia dari kajang lebih kurang 30km kot..


sesampai je kat sana ...kat pintu gerbang..dah la ngan lorong yg sempit...dan ketua kg dia pau lagi duit kitaorg untuk masuk parking...tapi aku jenis tak kisah sgt asalkan kereta nie terjaga..yg tertekannya nak parking..payah gile


Sampai je kat kaki bukit tu...ramainya org..berpusu pusu...dah la nak naik tangga tu tinggi..curam...bontot aku semakin berat lately nie..dah tak larat nak mendaki tak mcm 6 bulan yg dulu....sampai je rasa mcm tak syok la plak..takde port nak landing..mandi manda....aku pun ngan muka tertekan nyer malas nak jejak air kat situ..uhuhu muka protes..lagipun sebelah aku ada geng xxx lagila wat aku tension..ha ha..org kata peduli apa..tapi memang aku ambil peduli...nasib baik la ada org tu cuba menyakinkan aku dan memujuk aku..terubat..kui kui..last last aku cakap baik cari port kat atas sikit..nasib baik area situ takdelah ramai org sgt..leh la aku berendam lama sket..peghh air dia memang sejuk nak mampus...mengigil..walaupun lemak aku nie byk tapi kesejukan dia tak leh control gak..nasib baik nasi lemak yg sedap tu sebagai penyelamat kebuluran dan kesejukkan...sedap wooo


mandi punya la seronok..posing bukan main...tgh hari sket..ujan la plak..tak sempat nak puaskan hati...berkhemah kat pondok tu tunggu hujan reda...dan last skali aku nak kata...sg gabai nie memang port paling masyuk kat klang valley kalau untuk mandi manda..rugi tak cuba..


Perjalanan yg seronok
Resit parking
Follow je direction...sampai la korang
Berasak2 nak masuk parking
best woo



gelongsor nie memang best!

 

1 comment so far.

  1. Ad Rifza January 22, 2008 at 12:22 AM
    Nak gelonsor jugaklaa..nampak best jer..

Something to say?