Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Memblog kembali

Category: By Pyromaniac
Dah masuk hampir 3 bulan lebih aku tak memblog..tak edit..upgrade etc..lately nie otak aku penuh mcm2 bende...sampaikan banyak kali aku cepat lupa kat mana aku letak bende..hilang itu ini..dan nyanyuk..pelik tul...tak kisah sgt asalkan yg aku tau status diriku ini membuatkan aku happy walaupun ada masanya aku kesunyian...aku tak begitu memahami sifat diriku nie..aku tak dpt control perasaan aku..aku menyayangi dia keterlaluan...ha aku tau ramai org akan mula jelik ngan ayat jiwang aku nie..tapi ini adalah luahan perasaan aku..pedulikan org kata..aku yg mengalaminya.....malam nie aku kesunyian....dan mulalah aku buntu..jalan merapu entah kemana dari kul 1 tgh hari sampai ke pukul 11 malam..buntu.buntu buntu.....tak kira time aku busy mcm mana skalipun mesti ada tak kurang dari 10% otak aku diperuntukkan utk dia....sentiasa dan sepanjang masa...apabila malam sabtu nie aku kesunyian..sedangkan aku tau dia berada berhampiran..aku mulalah ingin cuba menekan butang di kekunci hpku ini..tapi hatiku berkata sampai bile lagi aku nak berterusan mcm nie...dia pun senyap sepanjang hari..takkan pulak aku nak kacau masa gembira dia...bagi aku masa gembira aku bersama dia tak lebih dari itu..mungkin bagi dia berbeza..konsep gembira bagi dia berbeza..aku pun pikir gak...dia pun perlu meneruskan hidup yg pernah dia kecapi dahulu..aku nie takda apa2 hak pun nak halang atau mengongkong...siapakah aku?mungkin buat pertama kalinya aku cuba utk melupakan dirinya buat seketika..buat pertama kali..sebab ini cara terbaik utk diri aku nie..dan mungkin jugak untuk kebebasan dirinya..aku tak nak suatu hari nanti mcm mcm alasan aku dgr..itu ini lah....org kata apabila kita menyayangi seseorang kita memberi kebebasan kepada dia...sampai skrg aku masih buntu..perlukah aku menekan kekunci di HP aku nie...biarkan la..aku mungkin dpt membiasakan lama kelamaan keadaan mcm nie..mungkin dia tidak mampu melakukan mcm aku yg sentiasa berdebar2 menunggu panggilan darinya...gila kah aku nie...aku pun tak tau apa aku merapu malam nie..tapi yg aku pasti kesunyian..adeh..bunyi mcm teruk..mcm aku loser sgt..huhuhu..baiklah aku tidor nyenyak malam nie..esok mcm2 hal mendatang..adeh
 

5 comments so far.

  1. Ad Rifza March 30, 2008 at 3:51 PM
    Tidak perlu menunggu sesuatu yg tidak pasti...pastikan apa yg ditunggu tu supaya kepastian dimiliki..Jika takut atau ragu anda tidak akan pasti selama-lamanya..
  2. h0ussam 0mr h0ussien March 30, 2008 at 4:11 PM
    stillak kteeer...
  3. Iz April 4, 2008 at 10:07 AM
    Hmmm... been there. Stand strong. Tabahkan hati :-)
  4. Celulite April 4, 2008 at 12:43 PM
    Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celulite, I hope you enjoy. The address is http://eliminando-a-celulite.blogspot.com. A hug.
  5. Anonymous June 12, 2008 at 2:44 AM
    If I were U...I'll let him know...coz..well U know..kalau si dia tuuu tk terima..pon..janji kiter luahkan perasaan hati kiter nih...tklah jadik "buntu" nnt...Well anyway, sy pon tklah interesting ngan cinta2 nih...just sekadar membace org lain punyer pengalaman..hihihi...ok...gud luck 4 your future...

Something to say?