Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

17 May 2008: Mari Memasak Lasagna

Category: By Pyromaniac

17 May 2008

LASAGNA

Sapa kata lelaki tak pandai memasak..aku memang secara semulajadi suka makan..dan mulalah aku belajar memasak untuk memenuhi selera makan aku yg besar nie..aku memang suka berdikari sejak kecil lagi...mak aku memang bekerja sepenuh masa..jadi aku tak suka menyusahkan dia untuk wat makanan untuk aku..aku mulalah menjinakkan diri masak nasi goreng lah..dan bende yg aku jumpa dari peti ais..campak je..jadilah..nasi goreng thai ke..nasi goreng kerang,nasi goreng telur itik etc..ha ha..petang nie aku cuba menyediakan lasagna..resipi nie pun aku belajar dari internet gak..beli barang kat carrefour..dan mula la melakukan persiapan...biler dah masak..ohh rasanya pelik sedikit tapi sedap la..ha ha memuji masakan sendiri..tapi aku tau ada sedikit kekurangan lasagna nie..sos yg kering dan lapisan yg tak cukup lembut.biler si dia try..banyak gak komen yg keluar tapi yg tak paham tu leh abis..puas hati jugak la dpt masak bagi org makan .at least aku tau bende yg membuatkan keseluruhan lasagna nie takde UMPHH..takperla..mencuba dulu..lepas nie bole la aku memperbaiki untuk membuat yg lebih terbaik!chayo!
 

1 comment so far.

  1. LannY October 26, 2008 at 11:52 PM
    hmm lama tak masak lasagna nih...sedap

Something to say?