Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

16 May 2008 Malam Sepi

Category: By Pyromaniac
16 May 2008
3.00 AM
Puncak Bukit Ampang
Malam Sepi..MELAYAN PERASAAN

Jarang sebenarnya aku ada masalah mental mcm nie..kebiasaannya...lama nak ubati..dan aku akan menyendiri..aku pun manusia jugak...ada perasaan..tak kisah la org nak kata aku nie hati bawang ke..lembut mcm timun ke etc..tapi itu adalah aku...org memang tak kenal aku secara dalaman..luaran aku memang terkenal ngan sikap mengila2 terutama ngan membe ex schoolmate,ex housemate,ex coursemate..membe keje dan jugak online ym,blogger etc..happy dari luaran..dalaman sapa yg tau!
inside..aku cukup sensitif..mcm kulit bawang..ramai org tak percaya..dan malam nie saksi bila hati aku yg mcm kulit bawang nie kene siat halus2..peritnya
aku biler menyayangi seseorang tu..memang aku akan pertahankan sehabis2an..takde istilah pasang dua,tiga dan berempat..scandal sana sini..cepat bosan ke etc..takde istilah tue..aku dah cukup bahagia apa yg aku ada tapi entah kenapa tetiba ayat sensitif yg aku terima dari sms mengatakan aku cukup baik..terlalu baik dan menghalalkan aku untuk mencari lebih baik dari dia..apakah semua ini?drama apa plak nie..sedih dan aku terpingga tak paham ngan situasi sebegini..aku dah sayang seseorang tu sedalam2nya dan dia plak mengatakan aku perlu mencari org yg terbaik untuk aku?biler masa plak niat aku nak cari org terbaik? apa yg aku jumpa tu dah cukup baik..tiada manusia yg sempurna di muka bumi nie...aku keliru..dan perasaan berkecamuk mcm nie..mula aku nak cari ketenangan..dan kul 3 pagi tu..aku mulalah feeling sorang berada di puncak bukit melihat panorama kl sambil melayan perasaan dan sedey gak lah...dan bile aku tertekan dan bersedih..selera makan aku bertambah sebab nak menyedapkan hati..huhu..dan malam tu jugak aku di temani oleh seekor kucing..aku rasa kesunyian seperti kucing tu jugak..

 

0 comments so far.

Something to say?