Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

3 May 2008 KL TOWER

Category: By Pyromaniac


KL TOWER
421 m
3 May 2008
FIFTH tallest tower in the world


OBSERVATION Platform 276 m
Kegemaran aku?aku suka pergi ke tempat tertinggi..puncak tertinggi..melihat bende tertinggi dan berada di puncak tertinggi..feeling..i feel great!..korang akan rasakan perbezaan ketara biler berada di puncak bangunan yg tinggi semasa dlm pembinaan..peghh..angin dia..susah nak digambarkan..jgn la pergi time kilat..tu membunuh diri namanya
aku rasa kebanyakkan org KL sendiri belum tentu naik menara yg ke 5 tertinggi di dunia nie.alasan dorang..ala terpacak kat situ gak..tak lari kemana2 menara tue..hujung minggu nie cukup bosan sekali..dan si dia plan nak ajak aku pergi jejalan biasa la hujung minggu..dan idea tetiba datang..jom pergi ke KL tower...dah situ je dekat ngan KL, malas aku nak drive jejauh..KL tower nie terletak di bukit nenas..nasib baik la view time tu memang cun sekali tak hujan n mendung..leh nampak view seantero KL..parking kat situ kene la bayar ...dan tiketnya tak la mahal sgt lebih kurang RM10 sorang je..tapi kene la tunjuk ic kalau nak dpt price tue..menara KL nie..deck observation dia tue..tak la besar sgt..kecik je pusing satu round dah abis..tapi yg penting bagi aku ..leh nampak view satu KL..lawa lah plak kl dari atas nie..fuyoo..so apa lagi..bergambar la..cun habis!dan aku berharap dapat bergambar terutama time sunset..best kan..mula lah start feeling jiwang nie :)










Pyro tersenyum puas tgk picture KL nie!
 

0 comments so far.

Something to say?